اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تقویت امور منطقه

امام جمعه آبادان با مسئولان شهری دیدار کرد

خبرگزاری فارس: در راستای تقویت امور منطقه، امام جمعه آبادان با مسئولان شهری از جمله دانشگاه آزاد، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس اداره دامپزشکی، رئیس اداره امور مالیاتی و ... دیدار کرد.

امام جمعه آبادان با مسئولان شهری دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی در نشست با مسئولان شهری از جمله معاون سیاسی فرمانداری، رئیس دانشگاه آزاد، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس اداره دامپزشکی، رئیس اداره امور مالیاتی و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آبادان که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، جایگاه آبادان را بسیار فاخر دانست.

وی توسعه برنامه‌های امنیتی، سیاسی، آموزش و پژوهشی، تقویت فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی بانوان و آقایان و اشتغال و ازدواج جوانان، نظارت بر عرضه مواد غذایی پروتئینی، حفظ و گسترش فرهنگ وقف و امور خیر و نیکوکاری، تأثیر پرداخت مالیات و نقش آن در بهبود رفاهیات و خدمات اجتماعی را موجب زندگی بهتر مادی و معنوی مردم توصیف کرد.

در این دیدارها که به‌نحوی جداگانه انجام شد گزارش جامعی از امور سیاسی ـ امنیتی منطقه، تحولات دانشگاه آزاد و پیگیری تصویب رشته‌های جدید، تسهیلات جهت دانشجویان و اساتید، طرح‌های در دست انجام ورزش بانوان و آقایان و برنامه‌های ارتقائی برای جوانان و نوجوانان، طرح‌های بهبود وضعیت عرضه مواد غذایی و طرح‌های اجرایی مرتبط با زندگی مردم از مجرای مالیات همچنین موقوفات، احیا و بازسازی آنها و برگزاری مسابقات قرآنی ارائه شد. 

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول