اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی مبلّغین و مبلّغات در کردستان

خبرگزاری فارس: کارشناس آموزش و پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: دوره‌های تخصصی آموزشی مبلّغین و مبلّغات در کردستان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی مبلّغین و مبلّغات در کردستان

حجت‌الاسلام مسعود محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این خبر اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی در شهرهای قروه، بیجار و کامیاران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های یاد شده در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود، بیان کرد: در این دوره‌های آموزشی حجت‌الاسلام حامد محقق‌زاده از اساتید حوزه و دانشگاه حضور خواهند داشت و به تدریس خواهند پرداخت.

کارشناس آموزش و پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: در این دوره آموزشی 160 نفر از مبلّغین و مبلّغات شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدی همچنین از برگزاری گفتمان‌های دانشگاهی در این استان خبر داد و یادآور شد: این گفتمان‌ها در سطح دانشگاه‌های شهرهای قروه، بیجار و سنندج برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هوش هیجانی، خانواده، ازدواج و معارف زندگی از جمله موضوعات گفتمان‌های دانشگاهی است که در استان برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان استان کردستان در این گفتمان‌ها مشارکت دارند، افزود: استاد این دوره از گفتمان‌های دانشگاهی نیز حجت‌الاسلام حامد محقق‌زاده از اساتید حوزه و دانشگاه است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول