اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد

سرعت در انجام مراحل قضایی پرونده‌ها در دادسرا

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: رسیدگی به پرونده‌های مهم نباید بیش از یک تا دو ماه به طول انجامد و باید مراحل قضایی پرونده‌ها در دادسرا با سرعت هرچه بیشتر انجام شود.

سرعت در انجام مراحل قضایی پرونده‌ها در دادسرا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌ نیارکی در کمیته حقوقی قضایی شورای هماهنگی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که در دادگستری شهرستان آبیک برگزار شد، با اشاره به برخورد و کنترل معضل مواد مخدر اظهار کرد: اگر برخوردی قاطع با این پدیده شوم نداشته باشیم، به واقع به بلای خانمان سوز بدل شده و دامان تمامی اقشار جامعه را می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر مصرف مواد مخدر به خصوص روان‌گردان‌ها به نحوی به فاجعه تبدیل شده است که شاهد بروز جنایات متعدد از سوی مصرف کنندگان این قبیل مواد هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: صدور آرای اعدام در زمینه مواد مخدر در سال گذشته و سال جاری به لحاظ آماری با آرای صادره در این خصوص در 20 سال گذشته برابری می‌کند که این نشان‌دهنده برخورد قاطع و سریع با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر است.

صادقی نیارکی در خصوص تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها عنوان کرد: رسیدگی به پرونده‌های مهم نباید بیش از یک تا دو ماه به طول انجامد و باید مراحل قضایی موجود در دادسرا با سرعت هرچه بیشتر انجام شود و دادسراها در موضوعات مربوطه به رویه واحدی دست یابند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول