اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

مراسم شکرانه دهمین جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: با حضور وزیر ارشاد، مراسم شکرانه دهمین جشنواره امام رضا(ع) آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود.

مراسم شکرانه دهمین جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جواد جعفری صبح امروز و در جلسه ستاد اجرایی جشنواره امام رضا(ع) از برگزاری مراسم شکرانه دهمین جشنواره امام رضا(ع) خبر داد و اظهار کرد: مراسم شکرانه دهمین جشنواره امام رضا(ع) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد برگزار می‌شود.

جعفری، گفت: ما هر ساله بعد از برگزاری اختتامیه جشنواره جلسه‌ای با هدف آسیب شناسی جشنواره، برگزار می‌کنیم که در این جلسه نقاط قوت و ضعف، ارزیابی می‌شود.

دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) آسیب شناسی جشنواره نهم را از دیگر اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد و افزود: همان گونه که جشنواره روند رو به رشدی دارد عملکرد ما باید روند روبه رشد داشته باشد.

وی همچنین از برگزاری مراسم شکرانه جشنواره دهم در آبان ماه خبر داد و گفت: این مراسم با حضور وزیر ارشاد در مشهد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی افزود: در این مراسم ضمن شکر به درگاه خداوند و سپاس‌گذاری از ثامن‌الحجج(ع) که به ما این توفیق را داد که در این راه قدم بگذاریم از کسانی که در این جشنواره فعالیت کردند تشکر و قدردانی می کنیم.

دبیر جشنواره امام رضا(ع) ضمن تشکر از دست اندکاران این جشنواره اظهار داشت: زمان برگزاری مراسم شکرانه را 11 آبان ماه است که در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان‌رضوی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول