اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر اصفهان:

پدافند عامل برای کنترل امنیت شهر لازم است

خبرگزاری فارس: رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید برای بحث ایمنی شهر پدافند عامل را به عنوان موضوع مهم در شهر در نظر بگیریم.

پدافند عامل برای کنترل امنیت شهر لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کریم نصراصفهانی ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه مسئله ایمنی در شهر یکی از موضوعات مهم شهری است، اظهار کرد: ما معتقدیم که مدیریت شهری باید در تعامل با نهادهای اجرایی در شهر از جمله آتش‌نشانی و نیروی انتظامی باشد تا در ارتباط با مباحث اجتماعی ارتباط تنگاتنگ پیش آید.

وی ادامه داد: با توجه به چالش‌های امنیتی در شهر که روبه‌روی مدیریت شهری قرار دارد باید بحث پدافند عامل بیشتر مورد بررسی قرار گیرد و یکی از اولویت‌های این مدیران باشد.

*آتش‌نشانی در شهر اصفهان خوب ظاهر شده است

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص روز آتش‌نشان بیان کرد: سال گذشته شاهد مدیریتی صحیح از سوی آتش‌نشانی اصفهان بودیم که توانستند از عهده ماموریت‌های خطیر خود به خوبی برآیند که در نمونه می‌توان به مهار آتش‌سوزی‌های شرکت‌های گاز مایع در خیابان رهنان و امام خمینی(ره) اشاره کرد.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به اتمام رینگ سوم ترافیکی افزود: رینگ سوم ترافیکی در اصفهان به پایان رسید و باید برای رینگ حفاظتی اقدامات هر چه سریع‌تر انجام شود همچنین در مورد حمل و نقل شهری از جمله قطار شهری و اتوبوس تندرو نیز بررسی‌های لازم انجام گیرد تا مشکلاتی در ترافیک تا تکمیل رینگ چهارم پیش نیاید.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول