اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری خبر داد

گرامیداشت هفته پدافند با 100 برنامه ویژه در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری از برگزاری 100 برنامه ویژه همزمان با هفته پدافند در این استان خبر داد.

گرامیداشت هفته پدافند با 100 برنامه ویژه در چهارمحال و بختیاری

حسین بامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: همزمان با هفته پدافند از پنجم تا 11 آبان در چهارمحال و بختیاری 100 برنامه علمی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای بزرگداشت این هفته برنامه‎های مختلفی طراحی و تدوین شده که برگزاری همایش و تشکیل کلاس‌های آموزشی برای مدیران و کارشناسان دستگاه‌ها از جمله این اولویت‌ها است.

بامیری ادامه داد: پدافندغیرعامل مهم‌ترین راهکار برای مقاومت پایدار و مقابله با دشمن بدون درگیری مستقیم بوده و ضرورت کاربرد آن در این برهه از زمان که استکبار با تمامی توان به مقابله با نظام اسلامی پرداخته، بسیار لازم و ضروری است.

مدیرکل پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ایمن سازی زیرساخت‌های انرژی، تسهیل مدیریت بحران، مقاومت در برابر تحریم‌ها، ارتقای آستانه تحمل و مقاومت ملی در برابر تهدیدات، حمایت از سرمایه و تولید ملی و اقتصاد مقاومتی و پیشرفته از جمله محورهای هفته پدافند به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نامگذاری ایام هفته پدافند غیرعامل، گفت: مردم، بسیج و پدافند غیرعامل، فرهنگ‌سازی آموزش و پژوهش و تولید علم، اقتصاد مقاومتی، پیشرفت پایدار و پدافند غیرعامل، آمادگی مقاومت همه جانبه و پدافند غیرعامل، دفاع سایبری فناوری نوین، تأمین انرژی پایدار و تولید ملی صنعت و پدافند غیر عامل از عناوین روزهای هفته پدافند غیرعامل است.

بامیری با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در آیات و روایت دین اسلام، افزود: براساس احادیث و روایات حضرت محمد(ص) و امام علی(ع) مباحث نظامی و غیرنظامی از اهمیت والایی برخوردار هستند و ایشان همواره مسلمانان را نسبت به آن توجه می‌دادند.

وی تصریح کرد: در زمان فعلی نیز در فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید بسیاری نسبت به مباحث مربوط به پدافند غیرعامل شده که ضروری است نسبت به اجرای این امور اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول