اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

توجه به پدافند غیرعامل مصونیت در برابر تهدیدهاست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید مقابل تهدیدات دشمن از قبل آمادگی داشته باشیم، گفت:‌ توجه به پدافند غیرعامل مصونیت در برابر تهدیدهای حوادث و کنترل آثار زیانبار آنهاست.

توجه به پدافند غیرعامل مصونیت در برابر تهدیدهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی لرستان، مسئولان روابط عمومی ادارات و جمعی از خبرنگاران کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در لرستان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ظهر امروز در کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در لرستان با تأکید بر اینکه باید در مقابل تهدیدات دشمن از قبل آمادگی داشته باشیم، گفت: بحث پدافند غیرعامل یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که خوشبختانه طی سال‌های اخیر با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

حسن شریعت‌نژاد گفت: همه کشورها با اجرای پدافند غیرعامل به دنبال مصون ساختن خود در مقابل تهدیدات و بالا بردن آگاهی مردم و مسئولان خود هستند.

وی اظهار داشت: پدافند غیرعامل شامل موضوعات گسترده‌ای از جمله مباحث هسته‌ای یا حتی حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله است که موجب کاهش تهدیدات این حوادث و کنترل آثار زیانبار آنها می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: موضوع پدافند غیرعامل مربوط به یک کشور نیست و همه کشورها برای آمادگی بیشتر در مقابل خطرات این موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند و سرمایه‌های کلانی را در این زمینه هزینه کرده‌اند.

شریعت‌نژاد با تأکید بر اینکه باید در مقابل تهدیدات دشمن از قبل آمادگی داشته باشیم، تصریح کرد: آموزه‌های دینی ما مسلمانان هم بر آمادگی دفاع در مقابل تهدیدات دشمن تأکید کرده‌اند.

در کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل که امروز به ‌منظور ارتقای سطح دانایی و آگاهی مدیران استان با حضور اساتید دانشگاه صنعتی مالک اشتر در استانداری لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول