اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز:

بیش از 3 هزار کلاس درس در البرز هوشمند هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد: طی سال تحصیلی 91 – 92 بیش از 3 هزار کلاس درس در این استان به هوشمند بوده و به صورت هوشمند اداره می‌شوند.

بیش از 3 هزار کلاس درس در البرز هوشمند هستند

اکبر حلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس برنامه نظام نوین آموزشی در آموزش و پرورش کشورمان، شیوه آموزش به دانش‌آموزان باید به صورت هوشمند باشد.

وی تصریح کرد: این شیوه آموزشی تاثیر بسیار عمیقی در دانش‌آموزان داشته و بر اساس گزارش‌هایی که داریم، میزان فراگیری دانش‌آموزانی که در این محیط‌ها آموزش دیده‌اند به مراتب بیشتر از دیگران است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: به همین دلیل طی دو سال اخیر تلاش بسیار زیادی برای هوشمند سازی مدارس این استان انجام شده است.

حلیمی گفت: هم اکنون 3 هزار و 300 کلاس درس در استان البرز که مربوط به مقاطع مختلف ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و هنرستان است، به صورت هوشمند اداره می‌شود.

* 3 هزار کلاس درس دیگر در البرز هوشمند می‌شود

وی در پاسخ به این پرسش که آیا روند هوشمند سازی مدارس در استان البرز ادامه خواهد یافت؟‌ بیان داشت: همان طور که پیشتر اعلام کردیم، ما در تلاش هستیم تا تمام کلاس‌های درس در این استان را هوشمند سازی کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: این طرح باید به مرور زمان اجرایی شود و هم اکنون هوشمندسازی 3 هزار کلاس درس دیگر در البرز در دستور کار قرار دارد.

حلیمی در پایان اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده فصل تحصیلی 92 – 93 را با 6 هزار و 300 کلاس هوشمند آغاز خواهیم کرد و امیدواریم تا پایان فصل تحصیلی جاری کار هوشمندسازی 3 هزار کلاس درس فوق به پایان برسد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول