اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد

کاهش 40 هزار ریالی قیمت گوشت در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه قیمت گوشت در سطح استان زنجان 40 هزار ریال کاهش یافته است، گفت: روند معقول شده قیمت گوشت در سطح استان با همکاری ارگان‌های مسئول استمرار یابد.

کاهش 40 هزار ریالی قیمت گوشت در استان زنجان

سعید عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به هماهنگی ایجاد شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی، کشتارگاه، تعزیرات حکومتی استان زنجان و سایر ارگان‌های ذیربط با تعیین قیمت گوشت اظهار داشت: قیمت گوشت در زنجان نسبت به استان‌های دیگر بالاتر است.

وی افزود: با هماهنگی ایجاد شده بین ارگان‌های تاثیرگذار در تعیین قیمت گوشت، انسجام لازم برای تعدیل قیمت آن در سطح استان زنجان به وجود آمده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان به اعمال قیمت گوشت گاو از آغاز هفته جاری در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده قیمت گوشت گوساله نر شامل ران و سر دست 190 هزار ریال و گوشت مخلوط 140 هزار ریال تعیین شده است.

وی قیمت گوشت گوساله ماده شامل ران و سر دست را 130 هزار ریال و گوشت مخلوط به 110 هزار ریال اعلام کرد.

عباسی به اعمال قیمت گوشت گوسفند از آخر هفته جاری در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: قیمت گوشت گوسفند نر شامل ران 210 هزار ریال و گوشت گوسفند نر شامل سر دست 200 هزار ریال و گوشت مخلوط 170 هزار ریال تعیین شده است.

وی قیمت گوشت گوسفند ماده شامل ران را 180 هزار ریال، سر دست را 170 هزار ریال و گوشت مخلوط را 150 هزار ریال اعلام کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده قیمت گوشت در سطح استان زنجان نزدیک 40 هزار ریال کاهش یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد، روند معقول شده قیمت گوشت در سطح استان زنجان با همکاری ارگان‌های مسئول استمرار یابد.

عباسی تصریح کرد: از این به بعد هر تغییری در قیمت گوشت باید با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی انجام شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول