اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد:

قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد 10 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد گفت: با تفاهمنامه‌ای که با سازمان صنعت، معدن و تجارت داشتیم، قیمت گوشت در بازار مشهد، 10 درصد کاهش یافت.

قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد 10 درصد کاهش یافت

احمد احدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق کمیته تنظیم بازار از اول دهه کرامت روزانه به 50 واحد قصابی گوشت بسته‌بندی زیر قیمت بازار توزیع می‌کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد افزود: طی تفاهمنامه‌ای که اتحادیه فروشندگان گوشت مشهد با سازمان صنعت، معدن و تجارت داشته‌اند کمیته تنظیم بازار با همکاری اتحادیه که اتحادیه بازرسی و کارشناسی این امر را به عهده گرفته است؛ گوشت‌های گوساله و گوسفندی را در ظروف یکبار مصرف با درج قیمت و تاریخ تولید و انقضا برای تنظیم بازار گوشت در قصابی‌ها توزیع می‌کنند.

احدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بازار مشهد قیمت گوشت چرخ کرده کیلویی 14 هزار تومان و ران و سردست درجه یک بی‌استخوان نیز کیلویی 18 هزار و 500 تومان است که نسبت به ماه گذشته گوشت گوسفندی و گوساله 2 هزار تومان کاهش قیمت داشته است که برای شکستن قیمت‌ها فروشنده در هر کیلو تنها 500 تومان سود می‌کند.

وی در ارتباط با اینکه بازار مشهد نیازمند گوشت وارداتی است گفت: بازار گوشت مشهد نیازمند گوشت وارداتی است اما ما واردات گوشت از کشورهای مجاور نداریم و برای واردات باید دامپزشکی اجازه ورود دهد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد یادآور شد: در حال حاضر برای تامین گوشت مشکلی نداریم و 10 درصد نسبت به ماه قبل قیمت گوشت کاهش داشته است.

احدی با اشاره به آغاز فصل سرما و تامین گوشت اظهار کرد: با شروع فصل سرما و از آذرماه برای تامین گوشت با مشکلاتی مواجه می‌شویم که اتحادیه از سازمان صنعت، معدن و تجارت خواسته تا برای تامین گوشت در آذر ماه از الان تمهیداتی را بیندیشد.

وی در ارتباط با کیفیت گوشت در بازار گفت: گوشت‌های موجود در بازار از کیفیت خوبی برخوردارند و دامپزشکی دام زنده و ذبح شده را معاینه می‌کنند تا از سلامت برخوردار باشند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول