اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه محلات خبر داد

اعزام 6 کاروان دانش‌آموزی محلات به مناطق عملیاتی کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه محلات از اعزام شش کاروان دانش‌آموزی از این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر داد.

اعزام 6 کاروان دانش‌آموزی محلات به مناطق عملیاتی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از اعزام دانش‌آموزان، آشنا کردن نسل جوان با فلسفه جهاد و شهادت در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان، آشنایی آن‌ها با واژه ایثار، شهادت و فرهنگ دفاع مقدس در قالب درس آمادگی دفاعی است.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان مقطع تحصیلی دوم دبیرستان این شهرستان به مناطق عملیانی تصریح کرد: این دانش‌آموزان با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان و آموزش و پرورش در قالب درس آمادگی دفاعی به مدت سه روز به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: برگزاری این‌گونه کاروان‌های زیارتی تداعی کننده دلاوری‌ها و جانفشانی‌های شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است که نقش بسیار مؤثری در آشنایی دانش‌آموزان با دوران هشت سال جنگ تحمیلی دارد.

حسینی‌نژاد افزود: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اقدام قابل توجه و مهمی است که می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: در طرح اعزام دانش‌آموزان محلات به مناطق عملیاتی که به نام «از مدرسه تا مدرسه » صورت می‌گیرد، دانش‌آموزان از مناطق جنگی اروند، فتح‌المبین، شلمچه و هویزه بازدید کرده و با ایثارگری رزمندگان آشنا می‌شوند.

حسینی‌نژاد تاکید کرد: در این اردوی سه روزه برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای چون توزیع محصولات فرهنگی، پاسخ‌گویی به شبهات دینی و اعزام راویان دفاع مقدس به منظور بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول