اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی خبر داد

آغاز اعزام کاروان‌های نوروزی راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی گفت: اعزام کاروان‌های نوروزی راهیان‌نور از امروز به عبارتی 24 اسفند ماه آغاز می‌شود.

آغاز اعزام کاروان‌های نوروزی راهیان‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ربابه عدلی ظهر امروز در جمع خبرنگار اظهار داشت: نخستین کاروان نوروزی راهیان‌نور گروه خواهران امروز از ارومیه اعزام می‌شود و در ایام پیش‌رو نیز به ترتیب هر روز یکی از شهرستان‌ها کاروان اعزام می‌کنند به طوری که آخرین اعزام خواهران نیز هشت فروردین ماه سال 91 صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در تاریخ 9 فروردین کاروان خانواده‌ها اعزام می‌شود تصریح کرد: کاروان خواهران و برادران به طور جداگانه راه‌اندازی شده است تا مردم مؤمن و ولایتمدار استان در طول مسیر اعم از رفت و برگشت از هر جهت آسوده باشند ولی یک کاروان ویژه خانواده‌ها نیز تشکیل شده است.

این مسئول به دریافت مبلغ ناچیزی به عنوان کمک‌ هزینه اشاره کرد و گفت: زائران مناطق عملیات جنوب مبلغی به میزان 30 هزار تومان برای ثبت‌نام پرداخت خواهند کرد و بقیه اعتبار مورد نیاز برای ترتیب دادن این سفر معنوی از سوی استانداری و سپاه شهدای استان تامین شده است.

وی مدت زمان این سفر اعم از اقامت، رفت و برگشت پنج روز ذکر کرد و گفت: در این پنج روز زائران از مناطق عملیاتی جنوب اعم از دهلاویه، هویزه، اروندکنار، شلمچه، فتح‌المبین و فکه همراه یک نفر روحانی و یک نفر راوی بازدید خواهند کرد تا در طول مسیر توضیح‌های لازم به آنها در مورد عملیات، تعداد شهداء و ... ارائه شود.

عدلی این قبیل سفرها را سرشار از معنویت دانست و خاطر نشان کرد: زائران به ویژه دختران و پسران جوان وقتی در این مناطق، زیارتگاه‌های آن و ... حضور پیدا می‌کنند هنگام برگشت به شهر خود از هر نظر دگرگون می‌شوند لذا به وضوح برکات و آثار مثبت این سفر در چهره آنها دیده می‌شود.

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی استقبال مردم از برنامه‌های کاروان راهیان‌نور را بی‌نظیر دانست و اظهار داشت: اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد، دانشجو، دانش‌آموز و ... برای اعزام با این کاروان‌ها جهت نام‌نویسی مبادرت می‌کنند به طوری که این موضوع نشان‌دهنده وجود حب ولایت، شهداء و نظام در قلب‌های مردم است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول