اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

اعزام نخستین کاروان راهیان نور نسل سومی های انقلاب از کاشان

خبرگزاری فارس: اولین کاروان راهیان نور متشکل از نسل سومی‌های انقلاب از شهرستان کاشان به همراه خانواده‌های آنان صبح امروز با چهار دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

اعزام نخستین کاروان راهیان نور نسل سومی های انقلاب از کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان در حاشیه اعزام نخستین کاروان راهیان نور این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: امروز در نخستین کاروان راهیان نور 200 نفر از نسل سومی‌های انقلاب کاشان به همراه خانواده آنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

جواد نائینی خاطرنشان کرد: نخستین کاروان راهیان نور ابتدا به آبادان اعزام شده و ضمن استقرار در این محل از مناطق عملیاتی طلائیه، منطفه عملیاتی کربلای پنج، والفجر هشت و موزه خرمشهر بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان افزود: در ایام تعطیلات نوروز امسال 3 هزار و 200 نفر در قالب 9 کاروان و در هر کاروان با هفت تا هشت اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

نائینی تأکید کرد: هماهنگی‌های لازم برای اسکان، تدارکات و پشتیبانی کاروان راهیان نور کاشان انجام و سعی شده است از راویان زبده و با تجربه برای روایت دلاورمردی سرزمین‌های نور استفاده شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان با راهیان نور این شهرستان بیان کرد: مبلغ 400 میلیون ریال توسط مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان کاشان برای اعزام راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی کمک شده است.

نائینی با اشاره به استقبال و افزایش همه ساله راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی عنوان کرد: بعد از قبول قعطنامه سازمان ملل و پایان هشت سال دفاع مقدس همه ساله راهیان نور از این شهرستان به مناطق عملیاتی اعزام شده اند. 

وی یادآور شد: با در نظر گرفتن گذراندن دروس عملی آمادگی دفاعی دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، اعزام راهیان نور از شهرستان کاشان به مناطق عملیاتی، افزایش 100 در صدی داشته است.

اعزام کاروان راهیان نور نسل سومی‌های انقلاب از کاشان و خانواده‌های آنان به مناطق عملیاتی جنوب از 14 اسفندماه آغاز شده و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد و در مدت مسافرت چهار روزه خود از مناطق عملیاتی شلمچه، والفجر هشت، کربلای پنج و موزه خرمشهر بازدید می‌کنند. 

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول