اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آمل خبر داد

فعالیت 100 چاپخانه و کانون تبلیغاتی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از فعالیت 100 چاپخانه و کانون تبلیغاتی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 100 چاپخانه و کانون تبلیغاتی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد محمدی ظهر امروز در بازدید از مراکز کانون‌های تبلیغاتی و چاپخانه‌ها درباره تاثیر دو مقوله تبلیغات و چاپ در زندگی اجتماعی روزمره بیان کرد: تبلیغات در عصر جدید، موجب دگرگونی در سیمای انسان و رفتارها و نگرش‌های او شده و بدون توجه به این دگرگونی‌ها نمی‌توان تصویر واقع‌بینانه از فرایند شکل‌گیری افکار و رفتار جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان در عصر جدید داشت.

این مسئول گفت: تبلیغات در عصر جدید متضمن تغییرات بنیادی در روش، نگرش، دانش، منش و انگیزش است.

وی بیان کرد: این باید تغییرات بروز و به زبان نسل جدید باید باشد و سازه‌ها و انگاره‌های تبلیغی در عصر جدید آن هم با مخاطبان نسل نو باید معطوف به واقعیت‌های انکارناپذیر جهان هزاره سوم باشد.

محمدی خاطرنشان کرد: شهرستان آمل با توجه به دارا بودن شهرک‌ها و شرکت‌های صنعتی متعدد و استعداد بالای کاری در حوزه تبلیغات و چاپ تاکنون دارای 50 کانون آگهی و تبلیغات و 50 واحد چاپخانه در واحدهای افست‌، سیلک، دیجیتال، خاص، فلکسو، یووی و صحافی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های هنری در این شهرستان اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی رنگ و روغن توسط هنرمند مهوند نصیریان از 25 تا 28 مهر در نگارخانه زر این شهرستان برپاست.

این مسئول گفت: دو نمایشگاه نقاشی کودک به مناسبت هفته کودک توسط هنرمندان سیده شبنم موسوی از 19 تا 20 مهر در محوطه شهرداری و نمایشگاه تصویرسازی برای کودک در مجتمع فرهنگی وهنری امام خمینی توسط هنرمند خسیده فاطمه حسنی از 16 تا 21مهر برگزار شده است.

وی اظهار کرد: همچنین به مناسبت روز جهانی کودک برنامه‌های شادی برای بخش کودکان و نوجوانان بیمارستان امام علی (ع) آمل با همکاری اداره ارشاد و واحد فرهنگی بیمارستان امام علی (ع) و همچنین در کتابخانه عمومی شهیدان عباس‌زاده با همکاری کتابخانه عمومی و هنرجویان نقاشی کودک آموزشگاه آزاد طراحی «اسب آبی» برگزار و با اهدای شاخه گل و کتاب کودک، پخش شیرینی و شکلات از کودکان  پذیرایی شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول