اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

فضای تبلیغاتی کشور اخلاق‌مدارانه نیست

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: فضای تبلیغاتی کشورمان اخلاق مدارانه نیست و باید در آستانه انتخابات فضای رقابت منصفانه حاکم شود.

فضای تبلیغاتی کشور اخلاق‌مدارانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: شورا و شهرداری اردبیل در یک اقدام ابتکاری همایش تجلیل از پیشکسوتان را برگزار کردند تا از اقدامات شهرداران گذشتگان تحسین شده و حرکت‌های ماندگار آنان در صفحات تاریخ باقی بماند.

بدری تصریح کرد: برگزاری همایش «بوسه بر تجربه» اشکالات و ایراداتی نیز داشته است و ما مدعی برگزاری مطلوب و عالی این برنامه‌ها نیستیم بلکه یقین داریم در جزئیات بایستی عیب‌های احتمالی نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: کلیات این مسئله را همه قبول دارند و ضرورت دارد با برطرف کردن نقص‌های احتمالی در سال‌های آینده این حرکت به شکل مطلوب صورت بگیرد.

شورا و شهرداری نباید در آستانه انتخابات اسیر جو سازی‌‌ها شوند

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: قطعاً هرچه به سمت انتخابات حرکت کنیم و به روزهای اوج تبلیغات نزدیک شویم و حرف و حدیث‌ها و اظهار‌نظرهای مختلف و شایعات گوناگون صورت می‌گیرد که نباید کوچکترین فرصت‌‌سوزی کرده و به این شایعات بها بدهیم.

بدری اضافه کرد: وظیفه شهرداری دفاع از عملکرد شوراست چرا که این دو پشتیبان هم هستند.هر کس شورا را نقد کند در حقیقت از ما نقد کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد فضای تبلیغاتی و انتخاباتی اخلاق محور و مبتنی بر اصول دینی و مکتبی باشد چرا که شورا و شهرداری جدا از هم نیستند و هرگز اجازه نخواهیم داده عده‌ای فضای کار و تلاش را سیاسی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود عیب شهرداری را عیب شورا و نقص شورا را نقص شهرداری توصیف کرد و اظهار داشت: ما در یک حرکت همپوشانی باید سعی کنیم قصور و کوتاهی را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول