اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

تبلیغات دشمن در شرایط فعلی بلوف سیاسی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشور از مرحله سخت عبور کرده‌ و تمام سخنان و تبلیغات دشمن در شرایط فعلی بلوف سیاسی است.

تبلیغات دشمن در شرایط فعلی بلوف سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین سلامی در سومین کنگره شهدای فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: 34 سال است که دشمن را خوب شناخته‌ایم، لحظه به لحظه او را دنبال کرده‌ایم و تمام سناریوهایش را می‌شناسیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن را از خود او بهتر می‌شناسیم و حنای او دیگر برای ما رنگی ندارد.

وی تصریح کرد: قدرت نظامی دشمن را به خوبی می‌شناسیم و برای آن تدارک ویژه دیده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: عقل‌های کودکانه، سیاست‌های تکراری و نخ‌نما و سلاح‌هایی که برای ملت ایران به اسباب‌بازی کودکان می‌ماند دیگر کاری از پیش نمی‌برد.

وی اضافه کرد: ملت ایران تکیه‌گاه‌های محکم، حجت‌های عظیم و سرمایه‌های حیات‌بخشی دارد که از حد تصور دشمن فراتر رفته است.

سلامی خاطرنشان کرد: ما از مرحله سخت خود عبور کرده‌ایم و تمام سخنان و تبلیغات دشمن در شرایط فعلی بلوف سیاسی است.

وی تصریح کرد: 10 درصد انرژی جهان در اختیار ملت ماست و بر 70 درصد آن نیز تسلط داریم.

به گفته سلامی، آمریکا تا شش سال و انگلیس تا سه سال دیگر نفت ندارند و تمام فشاری که وارد می‌کنند از این رو بوده که می‌دانند روزهای مصیبت برایشان نزدیک است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: باید دو تا سه سال دوام بیاوریم و آنگاه می‌بینید که تمام ضرب و زور دشمن مانند چراغ پیه‌سوزی که دیگر روغن ندارد به خاموشی می‌گراید.

وی تصریح کرد: هیچ کشوری در تاریخ بشریت این چنین تحریم نشده که اکنون ایران در آن قرار گرفته اما اثرات این تحریم بسیار ضعیف و ناچیز است.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: ما یاد گرفته‌ایم بدون تکیه بر جهان خود را اداره کرده و اگر بخواهیم در همین وضعیت نیز قادر هستیم دشمن را بحران‌زده کنیم.

به گفته وی، ملت ایران نمی‌خواهد ملت‌های دیگر را زیر فشار قرار دهد اما اگر همچنان بر فشار به ایران ادامه دهند موج دوم مقاومت ملت ایران پایه‌های آنان را درهم می‌شکند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا سرمایه‌های جاودانی ملت ایران هستند، اظهار داشت: کوچه و خیابان کشورهایی که از داشتن چنین سرمایه‌ای محروم هستند زیر چکمه بیگانگان است و بیگانگان برای سرنوشت آنها تصمیم می‌گیرند.

سلامی اضافه کرد: شهدا برای ما عزت و عظمتی آفریدند که با سینه‌های ستبر و سربلند در خاک خود زندگی کنیم و بر سرنوشت خود حاکم شویم.

وی در پایان، شهدای بیسیم‌چی را اسطوره شکیبایی و آرامش در شرایط سخت توصیف کرد و گفت: در سخت‌ترین لحظات هنگامی که همگی به دنبال جان‌پناه بودند بیسیم‌چی‌ها اوضاع را رصد می‌کردند و طنین صدای آرام آنها در گوش جان رزمندگان می‌پیچید.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول