اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

برخورد مناسب با ارباب رجوع ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: کارکنان یگان حفاظت باید از کادر وظیفه دادگستری رعایت برخورد خوب را در مواجه با ارباب رجوع طلب کنند.

برخورد مناسب با ارباب رجوع ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در جمع نیروهای یگان حفاظت دادگستری استان کرمان اظهار داشت: نیروی‌های نظامی و انتظامی نماد اقتدار یک کشور هستند و همواره باید الگو و سرآمد افراد جامعه باشند.

وی افزود: نیروهای انتظامی باید هم در حفظ آداب نظامی و انتظامی خود کوشا باشند و هم با حفظ آراستگی ظاهر و رعایت ادبیات درست، کلام دلنشین و برخورد خوب با مردم ارتباط برقرار کنند.

توکلی بیان داشت: نیروی انتظامی همواره باید سوگند بدو خدمت خود را به یاد داشته و با مدد از خداوند باری تعالی برای حفظ اعتبار و آبروی شغل خود گام بردارد.

این مقام قضایی با ذکر آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: خداوند هیچ‌گاه اجر بندگان نیکوکار خود را ضایع نمی‌کند و هر کس که با نیت خدمت به خلق تلاش کند، یقین بداند که خداوند در همین دنیا پاداش او را می‌دهد.

توکلی ابراز داشت: باید شخصیت، دیانت، اخلاق، رفتار و منش هر کس زینت‌بخش شغل و لباسی باشد که وی پوشیده است، اما در بعضی موارد دیده می‌شود که افراد غرور، طغیان و سرکشی را در قالب اعتبار شغل و لباس خود بروز می‌دهند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان برخورد خوب با ارباب رجوع دادگستری را خواستار شد و تصریح کرد: کارکنان یگان حفاظت باید از کادر وظیفه دادگستری رعایت برخورد خوب مبتنی بر احترام و ادب را در مواجه با ارباب رجوع طلب کنند تا مراجعه کننده به این مجموعه با آرامش وارد محیط اداری و قضایی شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول