اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سابق پایگاه انتقال خون زنجان خبر داد

احداث ساختمان جدید انتقال خون در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر سابق پایگاه انتقال خون زنجان از احداث ساختمان جدید انتقال خون در زنجان خبر داد.

احداث ساختمان جدید انتقال خون در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد نوری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش‌هایی که توسط پرسنل انتقال خون و با حمایت‌هایی که از سوی مجموعه استانداری و استاندار زنجان صورت گرفته است، ساختمان جدید انتقال خون زنجان در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته اقدامات مطلوبی در پایگاه انتقال خون زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: عمده اقدام انجام شده خریداری ساختمان جدید برای پایگاه انتقال خون زنجان است.

مدیر سابق پایگاه انتقال خون زنجان در ادامه با اشاره به اینکه برای احداث ساختمان جدید انتقال خون زنجان 15 میلیارد ریال هزینه شده است، اضافه کرد: زیربنای این ساختمان یک هزار و 800 متر مربع است.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان جدید انتقال خون زنجان در زمینی با مساحت 4 هزار متر مربع ساخته شده است، اضافه کرد: این ساختمان در سه طبقه ساخته شده است.

نوری تصریح کرد: در حال حاضر ساختمان از نظر ساخت و ساز به پایان رسیده است، ولی هنوز تجهیزات آن به پایان نرسیده است.

مدیر سابق پایگاه انتقال خون زنجان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات موجود در پایگاه انتقال خون زنجان کمبود فضای فیزیکی است، اضافه کرد: در سال‌های گذشته با ساماندهی فضاهای موجود در این پایگاه مشکل کمبود فضای اداری تا حد زیادی برطرف شده بود.

وی همچنین با اشاره به اخذ مجوز برای ساخت پایگاه انتقال خون شهر‌های ابهر و خرم‌دره افزود: زمین برای ساخت این پایگاه تهیه شده است.

نوری همچنین جداسازی بخش‌های فنی و اداری پایگاه انتقال خون را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی فضاهای اداری این پایگاه عنوان کرد.

وی در ادامه سایر اقدامات انجام شده در پایگاه انتقال خون زنجان را ساماندهی اموال این پایگاه عنوان کرد و افزود: ساماندهی تخت‌های خون‌گیری از اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر سابق پایگاه انتقال خون زنجان همچنین با اشاره به احداث سردخانه در پایگاه انتقال خون زنجان افزود: این اقدام نیز در راستای افزایش ماندگاری خون و فرآورده‌های خونی صورت گرفت.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول