اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

دلیل تعطیلی انتقال خون کنگان نداشتن پزشک است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: دلیل تعطیلی انتقال خون کنگان نداشتن پزشک است و انتظار داریم با توجه به افزایش جمعیت کنگان، سازمان انتقال خون این شهرستان هر چه زودتر راه‌اندازی شود.

دلیل تعطیلی انتقال خون کنگان نداشتن پزشک است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس در نشست با مدیرکل انتقال خون استان بوشهر اظهار داشت: تامین امنیت و سلامت مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این راستا تلاش فراوانی انجام می‌دهیم.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان چند برنامه مهم و تاثیرگذار در شهرستان اجرایی شده و از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری نیز چند طرح بزرگ در دست اجراست.

فرماندار کنگان به اهمیت راه‌اندازی سازمان انتقال خون در کنگان اشاره کرد و با تاکید بر لزوم تلاش برای تحقق این مهم خاطر نشان کرد: انتقال خون شهرستان کنگان از امکاناتی نظیر ساختمانی مجزا و مجهز برخوردار است و تعطیلی این مرکز قابل توجیه نیست.

یزدان‌شناس بیان کرد: دلیل تعطیلی انتقال خون کنگان نداشتن پزشک است و انتظار داریم با توجه به افزایش جمعیت کنگان، سازمان انتقال خون این شهرستان هر چه زودتر راه‌اندازی شده و به مردم خدمات ارائه دهد.

مدیر کل انتقال خون استان بوشهر نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های مداوم فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان یک شهرستان بزرگ و مهم است و راه‌اندازی سازمان انتقال خون در این شهرستان لازم است.

غلامرضا حاجیانی افزود: ساخته شدن این مرکز بزرگ انتقال خون شهرستان کنگان با این وسعت زیاد و تجهیزات کامل، پشتیبانی و پوشش شهرستان‌های جنوب استان است.

سرپرست پایگاه انتقال خون کنگان نیز گفت: پس از چند ماه تعطیلی پایگاه انتقال خون کنگان با تدابیر رئیس سازمان انتقال خون استان بوشهر و همچنین فرماندار شهرستان کنگان مقرر شد تا بنده به صورت افتخاری و البته با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان امام خمینی و ...به عنوان سرپرستی این مرکز فعالیت کنم.

محمد قاسمی اذعان داشت: از شنبه هفته آینده، کار را با جدیت آغاز می‌کنیم و امیدوارم که برنامه‌های خود را در راستای بهبودی وضعیت کنونی انتقال خون در مدت زمانی کوتاه عملی کنم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول