اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت:

دنیا می‌داند که دست منافقین به خون جوانان ایرانی آغشته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در خانه ملت گفت: منافقین دست پرورده آمریکا هستند و دنیا می‌داند که دست منافقین به خون جوانان ایرانی آغشته است.

دنیا می‌داند که دست منافقین به خون جوانان ایرانی آغشته است

فتح الله حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: آمریکا بعد از 33 سال که اقتدار جمهوری اسلامی را دیده است، متوجه اقتدار جمهوری اسلامی شده و دنیا می‌داند که ایران کشوری قدرتمند و بی‌نظیر است.

حسینی تصریح کرد: امروز دنیا می‌داند که منافقین دست‌پرورده آمریکا هستند و ما قربانی تروریسم هستیم و دنیا می‌داند دست منافقین به خون جوانان ایرانی آغشته است.

وی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خارج کردن گروهک تروریستی و ضد بشری منافقین از لیست تروریست‌ها، تصریح کرد: آمریکا با این کارش می‌خواهد اقدامات ضد بشری منافقین را کمرنگ کند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا می‌داند که مجازات منافقین  در برابر جوانان ایرانی چیست، لذا آمریکا با این مظلوم‌نمایی‌ها شرایط را به نفع خود عوض و اقدامات منافقین را تبرئه می‌کند.

حسینی با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در ایران، خاطرنشان کرد: آمریکا و دشمنان ایران می‌خواستند اجلاس را کمرنگ نشان دهند، اما باز هم نتوانستند کاری پیش ببرند.

وی در پایان خروج گروهک تروریستی منافقین از لیست تروریست‌ها را محکوم کرد و گفت: منافقین کوردل به خاطر ضرباتی که به جوانان ایرانی وارد کردند، باید محاکمه شوند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول