اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی خیرخواهانه

مردم و مسئولان گتوند خون اهدا کردند

خبرگزاری فارس: در اقدامی خیرخواهانه مردم و مسئولان گتوند با حضور در مرکز انتقال خون این شهرستان به نیازمندان خون اهدا کردند.

مردم و مسئولان گتوند خون اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند ظهر امروز جمع کثیری از مردم و مسئولان گتوند با حضور در مرکز بهداشتی درمانی شماره سه این شهرستان داوطلبانه اقدام به اهدا خون کردند.

بر این اساس در این آیین که با هماهنگی سازمان انتقال خون، فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، و هلال احمر برگزار شده بود معاون فرماندار و شهردار گتوند نیز حضور داشت.

معاون فرماندار گتوند در حاشیه این اقدام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، استقبال بسیار خوبی از این برنامه شده است و امیدواریم در آینده نزدیک پایگاه انتقال خون در این شهرستان به صورت دائم مستقر شود.

 

ناصر نوری‌خواه نیز در حاشیه این آیین از بیمارستان در حال احداث گتوند بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت آن قرار گرفت.

 

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی احداث بیمارستان این شهرستان خاطر نشان کرد: روند کار در این پروژه مطلوب بوده و کار تجهیز واحدهای مختلف آن از جمله رادیولوژی و قسمت‌های دیگر شروع شده و با توجه به نیاز مردم شهرستان به بیمارستان لازم است تا سایر امکانات و تجهیزات این بیمارستان در اسرع وقت تهیه و این بیمارستان 32 تختخوابی آماده افتتاح شود.

نوری‌خواه با مثبت ارزیابی کردن میزان پیشرفت فیزیکی نخستین بیمارستان در حال احداث گتوند گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان در مرکز شهرستان واقع شده، دسترسی مردم نیز آسان‌تر خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک این بیمارستان که شامل بخش‌های مختلفی است افتتاح و مورد استفاده مردم شریف منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول