اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

نظام استعمار همیشه به دنبال تحریم ایران بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: نظام سلطه و استعمار همیشه به دنبال تحریم ایران اسلامی بوده و به این دلیل در این بازه زمانی نیز موفق نخواهند شد خللی در ایران وارد کنند.

نظام استعمار همیشه به دنبال تحریم ایران بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول اظهار داشت: نظام سلطه و استعمار در شرایط کنونی بار دیگر به دنبال تحریم ایران است و این اتفاق تازه‌ای نیست که در شرایط کنونی برای نخستین بار رخ داده باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه آمریکا و نظام سلطه ناامید خواهند شد، افزود: تحریم‌های آمریکا امر جدیدی نیست و در این باره هراسی به دل نداریم.

وی افزود: در زمان پهلوی کشورهای غربی نفت ایران را به تاراج می‌بردند و امکانات نظامی به ما می‌دادند، درصد بی‌سوادی مردم بسیار بالا بود، افراد تحصیل کرده و باهوش کشورمان را به نیویورک و دیگر کشورها می‌بردند تا در ایران فعالیت نداشته باشند الان نیز تحریم‌های خود را به اشکال دیگر نشان می‌دهند.

خسروپناه تأکید کرد: در شرایط کنونی ایران در تحریم است، ولی به جایگاه شانزدهم جهان در تولید علم رسیده و همه این موفقیت‌ها زیرسایه تحریم‌های غرب بوده است.

این مسئول تصریح کرد: استعمار همیشه به دنبال تحریم علیه ایران بوده به طوری که جنگ تحمیلی، به رهبری آمریکا بود و در آن زمان نیز اجازه خرید داروهای اولیه را به کشورمان نمی‌دادند پس از جنگ نیز با تهاجم فرهنگی، تحریم هسته‌ای و تحریم پزشکی به کار خود ادامه دادند.

امام جمعه موقت دزفول خاطر نشان کرد: آمریکا تاکنون در 30 سال گذشته در دست یافتن به اهداف خود از تحریم‌ها ناکام بوده و به این دلیل افزایش سطح تحریم‌ها نشان از ناراحتی و ناکارآمدی تحریم‌های اعمال شده است.

وی متذکر شد: در 10 سال اخیر بیشترین فیلم‌های هالیوودی، فیلم‌های ایران هراس و اسلام هراسی بوده که با تهیه این فیلم‌ها بیشترین جنایات علیه ایرانیان و اسلام داشته‌اند.

امام جمعه موقت دزفول تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با سرعت بخشیدن به پیشرفت‌ها و تلاش در راستای وحدت بیشتر در جامعه دشمن را از رسیدن به اهدافش ناامید کنیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول