اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه مفید در شهر سرعین

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: بر اساس برنامه‌های تعیین شده، در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح یک ایستگاه مطالعه مفید در نقطه پرتردد شهر سرعین خواهیم بود.

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه مفید در شهر سرعین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، صادق فرهمندامین در همایش «کودک و کتاب» در سرعین دوران کودکی را دوران یادگیری مهارت‌های اجتماعی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: با ایجاد بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی همگام با افزایش و انتقال مهارت‌های زندگی، برای نهادینه کردن آن نیز تلاش می‌کنیم.

در این همایش کاظم دبیر فرماندار سرعین نیز با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه از اولویت برنامه‌های دولت دهم است، گفت: با مشارکت خیران شهرستان سرعین و با هدف تامین نیاز‌های مطالعاتی کودکان‌ این منطقه و خرید تجهیز مورد نیاز، بخش مجزای کودک کتابخانه ولیعصر (عج) سرعین ایجاد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرعین نیز در این همایش با اشاره به برنامه‌های این شهرستان برای گسترش مطالعه میان اقشار مختلف جامعه، از راه‌اندازی بخش مجزای کودک همزمان با هفته کودک در این مجموعه ابراز خشنودی کرد و افزود: راه‌اندازی بخش کودک کتابخانه برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه نقشی انکارناپذیر دارد.

داریوش سفیدی با بیان اینکه بخش کودک کتابخانه ولیعصر(عج) در یک فضای مناسب و بر اساس معیارهای استاندارد ایجاد شده، متذکر شد: این بخش با مساعدت مجمع خیران «چشمه‌های بهشتی شهرستان سرعین» ایجاد و با مبلغ 20 میلیون ریال تجهیز شده و اینک حدود یک هزار عنوان کتاب کودک دارد.

بخش مجزای کودک کتابخانه مرکز شهرستان سرعین همزمان با برپایی همایش «کودک و کتاب» و با حضور فرماندار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و مسئولان کتابخانه‌های شهرستان‌های سرعین افتتاح شد.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول