اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تعامل بیشتر دستگاه‌های فرهنگی صورت گرفت

تشکیل کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید در کردستان

خبرگزاری فارس: کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید در استان کردستان با حضور معاون سیاسی- امنیتی استاندار در سنندج تشکیل شد.

تشکیل کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان شامگاه سه‌شنبه در نخستین جلسه این کمیته در سنندج، هدف از تشکیل آن را هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی استان در راستای تقویت، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه ذکر کرد.

عطاالله رستگار اعضای این کمیته را 19 دستگاه مرتبط فرهنگی به ریاست استاندار و قائم مقامی معاون سیاسی امنیتی استاندار ذکر کرد و افزود: این کمیته به دنبال حل مشکلات و موانع کاری بر سر راه توسعه و تجهیز کتابخانه‌های عمومی و تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان است.

وی عنوان کرد: تشکیل این کمیته در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاکید بر تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح کشور است.

رستگار اظهار داشت: در راستای نیل به اهداف این کمیته باید از تمام ظرفیت‌های استان و همچنین شخصیت‌های برجسته فرهنگی بهره ببرد تا بتوان فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را بیش از پیش در استان کردستان نهادینه کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های شخص استاندار و حمایت‌های استانداری امسال 43 نیروی جدید در کتابخانه‌های عمومی استان جذب شده که این امر در توسعه شاخص نیروی انسانی اثرگذار بوده است.

وی در پایان تعداد نیروهای اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی را در حال حاضر با احتساب نیروهای جدید، 160 نفر ذکر کرد و افزود: توجه به رفع بیکاری در جامعه که از تاکید مسئولان نظام است همواره مورد توجه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول