اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی، امور مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور خبر داد

وجود 1600 نقطه حادثه‌خیز مالی / راه‌اندازی سیستم نظارت آنلاین بر عملکرد مدیران

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، امور مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور راه‌اندازی سیستم نظارت آنلاین بر عملکرد مدیران را یکی از راه‌های موفقیت در دیوان محاسبات دانست و گفت: هزار و 600 نقطه حادثه‌خیز مالی وجود دارد.

وجود 1600 نقطه حادثه‌خیز مالی / راه‌اندازی سیستم نظارت آنلاین بر عملکرد مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید تیموری ظهر امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی سلامت کامل مدیران را ارزشمندترین سرمایه در نظام اسلامی دانست و با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه دیوان محاسبات کشور حفظ و صیانت از بیت‌المال است، افزود: حفظ شأن، مقام و منزلت نظارت از عمده تلاش‌های کارکنان این دیوان در سراسر کشور است که سرلوحه اقدامات آن‌ها نیز محسوب می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان‌شرقی با نهادهای نظارتی به ویژه دیوان محاسبات خاطرنشان کرد: کاهش روند گزارشات از استان‌ها یکی از خواست‌های مدیران دیوان محاسبات است که باید در این خصوص تلاش جدی‌تری توسط مسئولان نهادهای دولتی انجام شود تا شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های اداری باشیم.

تیموری راه‌اندازی سیستم نظارت آنلاین بر عملکرد مدیران را یکی از راه‌های موفقیت در دیوان محاسبات دانست و با اشاره به وجود یک‌هزار و 600 نقطه حادثه‌خیز مالی خاطرنشان کرد: ارتقای انضباط مالی و شفافیت در پاسخگویی از مهم‌ترین وظایفی است که باید در دیوان محاسبات مدّنظر مدیران و کارکنان قرار گیرد تا به این ترتیب شاهد رونق و پیشرفت سطح عملکرد دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باشیم. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول