اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

20 نقطه حادثه‌خیز استان بوشهر حذف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تا پایان سال جاری 20 نقطه حادثه‌خیز استان بوشهر حذف می‌شود.

20 نقطه حادثه‌خیز استان بوشهر حذف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا صفایی بوشهری شامگاه چهارشنبه در بازدید از طرح‌های راهسازی دشتستان اظهار داشت: تلاش برای ایجاد امنیت در جاده‌های استان با جدیت دنبال می‌شود و به فضل خدا به اهداف و نتایج مورد نظر خواهیم رسید.

وی افزود: در دولت نهم و دهم شاهد احداث بیشترین میزان بزرگراه در سطح استان بوشهر بوده‌ایم و این امر در سال جاری با چند پروژه بزرگ و پروژه مهر ماندگار تداوم دارد.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بیش از 4 هزار و 187 کیلومتر راه در حوزه استحفاظی بوشهر وجود دارد و این اداره کل با استفاده از تمام امکانات و ماشین‌آلات موجود، در راستای ایجاد امنیت در جاده‌ها و نگهداری جاده‌ها اهتمام دارد.

صفایی‌بوشهری از حذف نقاط پرحادثه در جاده‌های استان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته 11 نقطه پرخطر را حذف کردیم و امسال نیز بیش از 20 نقطه حادثه‌خیز برطرف می‌شود.

وی از نصب بیش از 5 هزار عدد تابلوهای اخطاری و اطلاعاتی در جاده‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: این مهم با تلاش دسته‌جمعی همکاران و راهداران انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر بیان کرد: هم‌اکنون بزرگراه برازجان گناوه با شتاب و کیفیت بسیار خوبی در دست اجراست و استاندار جدید بوشهر نیز ضمن بازدید از این پروژه بر لزوم تکمیل این طرح تاکید داشته است.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: احداث طرح‌های مسکن مهر و تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی برازجان نیز از اولویت‌های مجموعه راه و شهرسازی استان در سال جاری است.

وی افزود: با احداث مسکن مهر و تحویل این واحدها به متقاضیان، شاهد رضایت خاطر نسل جوان و کم‌بضاعت هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول