اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

75 هزار خانوار گرگانی بیمه حوادث شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: با توجه به جاری شدن سیل اخیر در استان و خسارت 28 تا 30 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی، شهرداری گرگان برای کاهش آسیب‌های وارده و احتمالی، تعداد 75 هزار خانوار را تحت پوشش بیمه حوادث قرار داد.

75 هزار خانوار گرگانی بیمه حوادث شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین در حاشیه جلسه شورای اداری در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: شهرداری گرگان اعلام کرده هزینه بیمه هر خانوار 4 هزار تومان شده که شهرداری سرخنکلاته از سال گذشته در همین راستا اقدام به بیمه 700 واحد مسکونی و 200 واحد تجاری کرده است که پیشرو در این امر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: نوسازی و مقاوم‌سازی بیش از 60 مدرسه و راه‌اندازی پایگاه‌های امداد و جاده‌ای از جمله دیگر اقدامات انجام شده است.

این مسئول با اشاره به آغاز فصل سرما تصریح کرد: دستگاه‌ها و ادارات مرتبط، باید با در نظر گرفتن تمهیدات لازم در خصوص برق و گاز، اسباب کاهش قطع برق و گاز در این فصول را فراهم کنند.

فرماندار گرگان ادامه داد: تعزیرات و خبازی‌ها باید اقدام به دوگانه‌سوزی دستگاه‌های خود کنند تا در صورت قطع گاز دچار مشکل نشوند.

گرزین در ادامه جلسه همچنین به مراسم تشییع شهدای گمنام اشاره کرد و افزود: سه تن از شهدای گمنام وارد استان می‌شوند که پس از اعزام به آق‌قلا، قرار است بنای ارزشمندی مانند آلاچیق برای این شهدا در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه اجتماعی گفت: در این برهه از زمان که دشمن از هر ابزاری برای تضعیف و نا امیدی ما استفاده می‌کند، باید ذوق و اشتیاقمان را فزون‌تر کنیم و با بردباری و شکیبایی دین خود را ادا کنیم.

فرماندار گرگان به انتخابات پیشرو اشاره کرد و اذعان داشت: از اکنون باید مسائل مربوط به انتخابات پیگیری شود و شرایط امنیت و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول