اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیمه خدمات درمانی استان زنجان به بیمه سلامت تغییر نام یافت

خبرگزاری فارس: عنوان اداره کل بیمه خدمات درمانی استان زنجان به اداره کل بیمه سلامت تغییر یافته است.

بیمه خدمات درمانی استان زنجان به بیمه سلامت تغییر نام یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اداره کل بیمه خدمات درمانی استان زنجان از این پس به نام اداره کل بیمه سلامت استان زنجان تغییر نام گرفت.

بر اساس اجرای بند (ب) ماده 38 پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، با ادغام بیمه‌های پایه درمانی همه ادارات، سازمان‌ها، نهادهای عمومی، موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده پنج قانون محاسبات عمومی کشور در سازمان خدمات درمانی، از ششم مهر ماه سازمان بیمه سلامت ایران به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است و بر این اساس نام سازمان خدمات درمانی به سازمان بیمه سلامت تغییر نام پیدا کرده است.

گفتنی است، که از بین بردن تبعیض در ارائه خدمات درمانی و رفع هم‌پوشانی‌های بیمه‌ای، یک‌پارچه‌سازی بیمه‌ای در کشور از طریق تمرکز همه امور مربوط به بیمه در سازمان بیمه سلامت ایران، جلوگیری از موازی‌کاری و توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات از مهم‌ترین اهداف سازمان بیمه سلامت محسوب می‌شود.

همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مدعی ارائه خدمات به ویژه در زمینه پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع، ایجاد هماهنگی و انسجام بین بخش بیمه سلامت و بهداشت و درمان کشور به ویژه در زمینه پزشک خانواده و نظام ارجاع و تکریم و حفظ حقوق بیمه‌شدگان از طریق اعمال نظارت‌های مستقیم و غیرمستقیم بر کمیت و کیفیت خدمات قابل ارائه به صورت مستمر و مداوم در چارچوب قوانین و مقررات مربوط از دیگر اهداف مهم و اساسی سازمان بیمه سلامت کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول