اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف بهشهر و گلوگاه:

200 خادم مساجد بهشهر و گلوگاه بیمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر و گلوگاه از بیمه شدن 200 خادم مساجد بهشهر و گلوگاه خبر داد.

200 خادم مساجد بهشهر و گلوگاه بیمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، محمدباقر دینی در مورد بیمه خادمین مساجد و اماکن مذهبی گفت: تاکنون 200 نفر از خادمان این شهرستان‌ها در پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر و گلوگاه بیان داشت: هیئت امنای 150 مکان مذهبی احکام خود را از اداره اوقاف دریافت کرده و بقیه در دست اقدام است.

دینی با بیان اینکه سه امامزاده در سال گذشته در طرح بازسازی قرار داشتند، افزود: هم‌اکنون کار ساخت و ساز آنان در حال انجام است و با 50 درصد پشرفت فیزیکی همراه بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر و گلوگاه به برنامه‌های انجام شده فرهنگی این اداره اشاره و اعلام کرد: برگزاری طرح تربیت قرآن کریم که یک هزار و 150 نفر ثبت‌نام شده و این طرح تا اسفندماه امسال در امامزادگان در حال اجرا است.

وی برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی شهرستانی، برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان، برگزاری اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی در بقاع متبرکه از فعالیت‌های انجام شده است.

دینی متذکر شد: برگزاری مراسم ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در 17 امامزاده، برگزاری طرح نشاط معنوی و اوقات فراغت تابستانه در شش امامزاده، برگزاری پنج طرح آرامش بهاری در محل امامزادگان و موقوفات، برپایی خیمه‌های معرفت در ایام عید در امامزاده قاسم(ع) گلوگاه، ساخت ضریح برای امامزاده علی‌اصغر(ع) بهشهر با هزینه 20 میلیون تومان که در حال اتمام است، اعزام 9 روحانی و مبلغان در مناسبت‌های مختلف، برگزاری جشن ولایت در 15 بقعه متبرکه و راه‌اندازی 20 مرکز قرآنی از فعالیت‌های فرهنگی اداره اوقاف بوده است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول