اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی تاکستان خبر داد

راه‌اندازی 50 استخر پرورش ماهی در تاکستان

خبرگزاری فارس: معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان گفت: تاکنون بیش از 50 استخر پرورش ماهی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 50 استخر پرورش ماهی در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، یوسف درخشان عصر امروز در کارگروه اداره جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه تاکنون با همکاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان بیش از 50 استخر پرورش ماهی در این شهرستان راه‌اندازی و در مرحله تولید قرار گرفته است، اظهار کرد: توسعه و بهره‌برداری استخر‌های پرورش ماهی در شهرستان تاکستان جزو برنامه‌های این اداره قرار دارد.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان اضافه کرد: رها‌سازی ماهی در این مجموعه استخر‌ها نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه افزایش تولید ماهی در سطح استخر‌های پرورش ماهی باید با جدیت پیگیری شود، ادامه داد: رفع موانع و چارچوب‌ها برای ارتقای سطح بهره‌وری ضروری است.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ادامه داد: ترویج فرهنگ تولید ماهی در مزارع نیز از جمله سیاست‌هایی است که با جدیت پیگیری شود.

درخشان با اشاره به لزوم توجه بیشتر دولت و نهاد‌های دیگر به مسئله تولید بخش کشاورزی عنوان کرد: جهش چشم‌گیر شاخصه‌های کشاورزی در شهرستان تاکستان بیانگر تلاش و فعالیت خستگی‌ناپذیر کشاورزان و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی است.

وی افزایش سطح زیر کشت محصولات مختلف را از جمله اولویت‌های مهم برشمرد و عنوان کرد: در این راستا شهرستان تاکستان رتبه بسیار ویژه‌ای را در خصوص افزایش تولید محصولات کشاورزی داشته است.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ابراز کرد: بررسی مسایل و دغدغه‌های موجود بخش کشاورزی بسیار مهم  است.

درخشان بیان کرد: تحقق اهداف و برنامه‌های جهاد کشاورزی منوط به همیاری و تلاش مسئولان و مردم است.

وی با بیان اینکه ارایه رویکرد‌های مختلف در عرصه کشاورزی ضروری است، عنوان کرد: این مهم با تعامل نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف فراهم می‌شود.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان تشریح کرد: برپایی جلسات و هم‌اندیشی‌های متعدد با کشاورزان نمونه تاکستانی از برنامه‌های جاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول