اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

اخلال در نظام اقتصادی راهبرد دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: اخلال در نظام اقتصادی کشور راهبرد دشمن برای ناکارآمد نشان‌دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اخلال در نظام اقتصادی راهبرد دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، محمد غفاری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سرخس اظهار کرد: نوسانات ارز، طلا و مایحتاج عمومی در همین راستا از سوی دشمنان طرح‌ریزی و توسط عده‌ای سودجو در داخل اجرا می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی از تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان راه غلبه بر سیاست‌های خصمانه استکبار علیه نظام و ملت ایران یاد کرد و افزود: شناسایی و برخورد قاطع با دست‌های آلوده فعال در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی؛ صرفه‌جویی، مبارزه با رانت‌خواری و حمایت از تولید داخلی گام‌های اساسی برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی است.

غفاری خواستار اهتمام دستگاه‌های ناظر و قوه قضاییه در برخورد با برهم زنندگان نظم بازار شد و گفت: محتکران و سودجویان باید بدانند که در صورت اثبات جرم شان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به دادگاه انقلاب اسلامی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: سوء استفاده از مسئولیت و موقعیت برای ثروت اندوزی و دست‌اندازی به بیت‌المال در شرایط کنونی کشور و اوضاع اقتصادی مردم با هیچ منطقی سازگار نیست.

غفاری با تقدیر از تلاش‌های علیرضا بوستانی، فرماندار سابق سرخس و معرفی علی دوست محمدی فرماندار جدید، اظهار داشت: اخلاق‌مداری، التزام به ولایت‌فقیه و وحدت از سوی فرمانداران تمام شهرستان‌ها به‌ویژه شهرستان تلفیقی سرخس ضروری است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول