اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت حمایت مالی

استان مرکزی در مسابقات لیگ باشگاهی شنا و شیرجه حضور می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای استان مرکزی از حضور تیم استان در مسابقات لیگ باشگاهی کشور در صورت حمایت مالی اسپانسرها خبر داد.

استان مرکزی در مسابقات لیگ باشگاهی شنا و شیرجه حضور می‌یابد

مجید شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور حضور تیم شنا و شیرجه استان در مسابقات لیگ باشگاهی با چند شرکت صنعتی رایزنی کردیم که در صورت موافقت مدیران این شرکت‌ها برای حمایت مالی در لیگ حضور خواهیم یافت.

وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات مالی و نبود اعتبارات مناسب چنانچه این شرکت‌ها اسپانسری تیم شنا و شیرجه استان را قبول نکنند، با وجود استعدادهای بسیاری که در این دو رشته در بین ورزشکاران وجود دارد، نمی‌توانیم در مسابقات شرکت کنیم.

رئیس هیئت شنای استان مرکزی همچنین از برگزاری یک دوره کلاس مربی‌گری و داوری در رشته شنا خبر داد و گفت: یک دوره کلاس داوری از دوم تا پنجم آبان ماه و یک دوره کلاس مربی‌گری درجه 3 از ششم تا دوازدهم آبان ماه ویژه بانوان در اراک برگزار خواهد شد.

شمسی گفت: در حال حاضر 51 داور فعال و 300 مربی کارت‌دار در شهرهای مختلف استان مشغول فعالیت و همکاری با این هیئت هستند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم شیرجه استان در کشور اظهار داشت: تیم شیرجه استان در چهار رده بزرگسالان، 15 تا 16 سال، 13 تا 14 سال و 11 تا 12 سال در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد که در رده سنی 15 تا 16 سال موفق به کسب عنوان دومی و در رده سنی 13 تا 14 سال موفق به کسب عنوان سومی شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول