اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در المپیاد دانش‌آموزان

دختر شناگر قمی طلا و برنز گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از موفقیت دختر شناگر قمی در کسب دو نشان طلا و برنز پیکارهای شنای قهرمانی المپیاد ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد.

دختر شناگر قمی طلا و برنز گرفت

مسعود حسین‌جمال امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این هیئت در سال‌های اخیر در رشته شنا به خوبی توانسته است خود را در عرصه رقابت‌های مختلف استانی و کشوری نشان دهد و موفقیت‌های متعددی را کسب کند.

وی افزود: رقابت‌های شنای المپیاد ورزشی دانش‌آموزان به میزبانی استان اصفهان برگزار شد و در آن شناگران آینده‌دار رده‌های سنی مقطع تحصیلی ابتدایی از استان‌های مختلف در تلاش برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم با بیان اینکه شناگران قمی در دو مقطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی راهی این رقابت‌ها شده‌اند ادامه داد: با مشخص شدن چهره نفرات برتر خوشبختانه در روز نخست مسابقات قم صاحب دو نشان طلا و برنز شد.

وی یادآور شد: رده سنی 8 تا 12 سال در حالی با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد که در این رده سنی محدثه علیزاده قم را در دو رشته المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشور صاحب نشان‌های طلا و برنز کرد.

حسین‌جمال بیان کرد: این موفقیت در حالی به دست آمد که باید به این نکته اشاره داشت که تمام موفقیت‌های شنای قم در میادین کشوری حاصل تلاش و انگیزه بالای تمام اعضای هیئت و شناگران مستعد قم است و نشان می‌دهد که شنا توانسته است به جایگاه مناسبی در ورزش قم دست یابد.

وی خاطر نشان کرد: علیزاده ابتدا در رشته 50 متر قورباغه بالاتر از دیگر رقبای خود موفق به کسب مدال طلا شد و در رشته 50 متر آزاد با کسب مقام سوم به مدال برنز دست یافت.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت شنا قم توجه ویژه به سازندگی در این رشته ورزشی از رده‌‌های سنی پایه بوده است و این امر موجب شده است تا هیئت قم یکی از استان‌های موفق لقب بگیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول