اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

60 درصد اشتغال تعهد شده اسدآباد محقق شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 60 درصد اشتغال ایجاد شده در سطح شهرستان اسدآباد محقق شده است.

60 درصد اشتغال تعهد شده اسدآباد محقق شد

مصطفی آزادبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و فراگیر در سطح جامعه از سیاست‌های دولت خدمتگزار دهم است، اظهار داشت: شهرستان اسدآباد ایجاد 4 هزار و 616 شغل را تعهد کرده که تاکنون 2 هزار و 778 نفر شغل در سامانه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد شده در بخش مسکن یک‌هزار و 330 نفر و غیر مسکن یک هزار و 448 نفر بوده است، افزود: این میزان اشتغال ایجاد شده 60 درصد تحقق اشتغال تعهد شده شهرستان را شامل می‌شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه بیش از 120 نفر در معدن اسدآباد مشغول کار هستند، تصریح کرد: برخی ادارات و نهادها اشتغال ایجاد کرده‌اند که به دلیل عدم ثبت در سامانه هنوز آمار ثبت شده مشخص نیست که می‌طلبد این ادارات با ثبت به موقع این میزان اشتغال ایجاد شده در سامانه موجب رشد تحقق اشتغال شوند.

آزادبخت نرم ایجاد اشتغال در بخش مسکن را به ازای هر نفر 60 متر مربع دانست و گفت: ایجاد اشتغال در این بخش 60 متر مربع است که به ازای هر نفر یک شغل محسوب می‌شود و می‌طلبد با افزایش ساخت مسکن این امر را عملی کنیم.

وی با بیان اینکه برخی ادارات هنوز به تعهدات خود در ایجاد اشتغل عمل نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: تحقق ایجاد شغل در اداراتی مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و تربیت ‌بدنی صفر است که با توجه به بسترهای مناسب در این ادارات باید افراد را برای ایجاد شغل تشویق کنند.

فرماندار شهرستان اسدآباد از استخدام 114 نفر در علوم پزشکی شهرستان خبر داد و افزود: مجوز برای استخدام این افراد صادر و هنوز امر اجرایی آن آغاز نشده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول