اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گیلانغرب:

اختصاص 2 میلیارد ریال برای احداث استاد‌سرای سفیران غرب

خبرگزاری فارس: امام جمعه گیلانغرب گفت: 2 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برای احداث استادسرای سفیران هدایت در شهرستان گیلانغرب اختصاص یافته است.

اختصاص 2 میلیارد ریال برای احداث استاد‌سرای سفیران غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد‌طاها مهری در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گیلانغرب که در دفتر امام جمعه شهرستان گیلانغرب تشکیل شد، اظهار کرد: مقوله فرهنگ به‌ عنوان مجموعه آداب، رسوم و محصول معنوی هر جامعه انسانی به حساب می‌آید.

مهری با اشاره به اینکه مردم همواره حضورشان را در همه صحنه‌ها به‌خوبی نشان داده‌اند، ادامه داد: لازمه توسعه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان گیلانغرب برای حضور پر‌رنگ‌تر مردم و مسئولان، ایجاد زمینه مناسب در راستای برگزاری مراسمات به‌ صورت مفید، مختصر با غنی و خروجی مناسب است که باید در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم با جدیت و حساسیت صورت بگیرد.

امام ‌جمعه شهرستان گیلانغرب همچنین از اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برای احداث استادسرای سفیران هدایت در این شهرستان خبر داد‌.

اردشیر رستمی نیز بر لزوم اهتمام دستگاه‌های عضو برای ارتقای فرهنگ عمومی شهرستان و تلاش در راستای اصلاح در برگزاری برخی برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد.

فرماندار گیلانغرب گفت: کمک به حسینیه‌ها، فعالیت‌های مذهبی مساجد شهرستان، احداث و بهسازی مساجد، حسینیه‌ها و تجهیزکانون‌های فرهنگی، هنری مساجد این شهرستان با اعتبار 5 میلیارد و 980 میلیون ریال از دستاوردهای سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است.

گفتنی است، برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسمات ویژه دعای عرفه‌، عید قربان و تقویت برگزاری ادعیه هفتگی‌، اصلاح عنوان برگزاری متولیان مراسمات دینی، مذهبی و تقویم انقلاب اسلامی به ستاد، برنامه‌ریزی در راستای ترویج و توسعه برنامه‌های دینی، نمازهای جماعت و برنامه‌های ویژه دهه ولایت از جمله مصوبات این جلسه بود که امام جمعه گیلانغرب به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول