اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن خبر داد

اختصاص 34 میلیارد و 700 میلیون ریال به تکمیل سد دهان قلعه بردسکن

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: از محل اعتبارات سال 90 و 91 دولت مبلغ 3 میلیارد و 700 میلیون ریال به تکمیل ساخت پل‌های در دست ساخت سد دهان قلعه بردسکن اختصاص یافته است.

اختصاص 34 میلیارد و 700 میلیون ریال به تکمیل سد دهان قلعه بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس ار بردسکن، محمد عباسپور ظهر امروز در جمع مردم بردسکن با بیان خدمات دولت با اشاره به طرح‌های بزرگ دولت در منطقه اظهار کرد: عملیات دوبانده کردن جاده بردسکن به خلیل‌آباد مطالعات آن پایان یافته است و یکی از مصوبات سفر دولت به خراسان تکمیل این پروژه است که در برآورد اولیه 150 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد.

عباسپور تکمیل پروژه کنار گذر بردسکن را مورد اشاره قرار داد و افزود: علت تاخیر در تکمیل این پروژه اختصاص قطره چکانی اعتبار بود که خوشبختانه درنشستی که با پیمانکار این پروژه داشتیم از اتمام این پروژه بزرگ شهرستان تا دو ماه آینده خبر داد. 

8000 واحد غیر مقاوم در شهرستان بردسکن

محمد عباسپور در این جمع با بیان تاثیر انسان در جلوگیری از بلایای طبیعی، به آمار واحدهای غیر مقاوم در شهر بردسکن، انابد و شهرآباد اشاره کرد و گفت: ما روی گسل فعال درونه هستیم و هیچ راهی جز مقاوم‌سازی منازل و واحدهای تجاری خود نداریم.

وی از اختصاص 125 میلیون ریال برای هر واحد روستایی و 200 میلیون ریال برای هر واحد شهری توسط بنیاد مسکن برای امر بازسازی بافت‌های فرسوده خبر داد و اظهار داشت: شهروندان و روستائیان نباید تعلل داشته باشند.

وی به زلزله‌های اخیر در منطقه اشاره کرد و افزود: انرژی تراکم شده این گسل با زلزله‌های 3 و 4 ریشتری در طول سال دفع می‌شود اما نباید غافل از زلزله با ریشتر بیشتر که شکی هم نیست، داشته باشیم.

وی بر اطلاع‌رسانی دستگاه‌های چون شهرداری‌ها و بنیاد مسکن تاکید کرد و از مسئولان خواست به خواسته چند ساله مردم این منطقه که استقرار سازمان هلال احمر است، پاسخ دهند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول