اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

اجرای 204 پروژه عمرانی در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: امسال 204 پروژه عمرانی با اعتبار 200 میلیارد ریال در شهرستان توزیع شده که مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب این اعتبارات و تسریع در اجرای پروژه‌ها باید تلاش کنند.

اجرای 204 پروژه عمرانی در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم احمد جعفری‌‌نسب عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان ضمن تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌ها اظهار داشت: کیفیت پروژه عمرانی باید با نظارت مستمر و بازدید میدانی دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: امسال 204 پروژه با اعتباری بالغ به 200 میلیارد ریال در شهرستان تنگستان توزیع شده که مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب این اعتبارات و تسریع در اجرای پروژه‌ها باید برای مبادله موافقت‌نامه‌های آن‌ها تلاش کنند.

جعفری‌نسب همچنین تاکید کرد: مدیران باید با شناخت نیازها و اولویت‌های حوزه کاری خود برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.

وی ادامه داد: خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع باید در رأس امور کاری دستگاه‌های اجرایی باشد و از فرصت مسئولیت برای جلب رضای الهی تلاش کنند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پروژه بزرگراه اهرم به برازجان از مطالبات عمومی شهرستان است که امیدواریم در سفر استاندار به شهرستان تنگستان این پروژه فعال شود.

حجت‌الاسلام سید محمدمهدی پورفاطمی همچنین عنوان کرد: در دولت نهم و دهم گام‌های بزرگی در راستای توسعه شهرستان برداشته شده اما برای رفع نیازها و کمبودها باید با وحدت و همدلی تلاش شود تا شهرستان به جایگاه شایسته خود برسد.

در این نشست از رؤسای جدید فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، شبکه بهداشت و درمان، اداره آب منطقه‌ای، کتابخانه‌های عمومی و نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان تنگستان معرفی و رؤسای پیشین این ادارات تقدیر شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول