اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

آسیب‌های جسمی و روحی قرص‌های روانگردان تشریح شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: آسیب‌های جسمی و روحی ناشی از مصرف قرص‌های روانگردان باید به طور گسترده تشریح شود.

آسیب‌های جسمی و روحی قرص‌های روانگردان تشریح شود

علی جدیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای اینکه جوانان نسبت به تهیه و مصرف این قرص‌ها گرایش پیدا نکنند باید از لطمه‌های جسمی و روحی ناشی از آن آگاهی‌های لازم را کسب کنند که این وظیفه بر عهده رسانه‌های جمعی قرار دارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه هر رسانه روشنگری، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی است، ادامه داد: در راستای پیشبرد اهداف پلیس، فعالان این حوزه همواره در کنار مسئولان بودند ولی انتظار می‌رود برای آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان بیشتر از گذشته تلاش کنند.

وی به کشف سه هزار عدد قرص روانگردان در ارومیه اشاره کرد و گفت: به دنبال کسب اخبار واصله مبنی بر اینکه قرص‌های روانگردان و غیرمجاز در میدان ولایت فقیه ارومیه تهیه و توزیع می‌شود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت‌های ویژه ماموران به شناسایی چند نفر توزیع‌کننده، حمل و نگهداری‌کننده قرص‌های روانگردان موفق شدند.

جدیدی خاطرنشان کرد: با مشخص شدن این امر ماموران در یک اقدام غافلگیرانه و با کسب دستور قضایی محل مورد نظر را بازرسی کرده و سه هزار عدد انواع قرص‌های روانگردان و غیرمجاز به همراه تعدادی اسپری و آمپول غیرمجاز از آنها کشف و ضبط کردند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در این ارتباط دو نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع دستگیر شده و طی تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قانونی ارجاع شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارقی با 13 فقره سابقه سرقت در ارومیه خبر داد و گفت: شکوائیه‌ای به فرماندهی انتظامی ارومیه مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت از سطح شهر واصل شد که رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

جدیدی به دستگیری یک نفر سارق اشاره کرد و گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به دو فقره سرقت از منزل، چهار فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی، چهار فقره سرقت محتویات داخل خودرو، کش‌رو‌زنی به مبلغ چهار میلیون و 500 هزار ریال، سرقت سیم‌ کابل‌های تیر برق و شیرهای آب مدارس اعتراف کرد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این زمینه یک نفر مالخر دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: هر دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول