اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام تویسرکان خبر داد

کمک 870 میلیون ریالی مردم تویسرکان به دانش‌آموزان نیازمند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان از کمک 870 میلیون ریالی مردم تویسرکان در آیین جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان خبر داد.

کمک 870 میلیون ریالی مردم تویسرکان به دانش‌آموزان نیازمند

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در یاری رساندن به علم‌آموزان محروم در مدارس و مراکز آموزش عالی، اظهار داشت: خیران و مردم نوع‌دوست این شهرستان همیشه در انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه در همه برهه‌های زمانی و حساس پیشگام و یاریگر خانواده بی‌بضاعت نهاد امداد بوده‌اند.

وی مبلغ کمک‎‎‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده سال 90 را در جشن ملی عاطفه 457 میلیون و 635 هزار ریال عنوان داشت و تصریح کرد: مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی آحاد مردم به دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان امسال نسبت به سال گذشته 90 درصد رشد داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: در سال جاری مردم خیر و نیک‌اندیش شهرستان تویسرکان در آستانه بازگشایی مدارس 870 میلیون ریال مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دانش‌آموزان نیازمند هدیه کردند.

وی با اشاره به اینکه 157 پایگاه در سطح شهر و روستا کمک‌های دریافتی مردمی را گردآوری کردند، افزود: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «دانش‌آموزباوری، دانش‌آموزیاوری در فرهنگ رضوی» و « همه کودکان را فرزندان خود بدانیم» به منظور تقویت نگاه افکار عمومی در نیکوکاری و نیک‌اندیشی نسبت همنوع و نهادینه‌شدن، ترویج این مهم در اجتماع فعالیت خود را آغاز کرد.

کرمی‌مقدم با اشاره به اینکه جذب هم‌یاری مردمی در قالب طرح مسجدمحوری از برنامه‌های اصلی و راهبردی کمیته امداد است، اضافه کرد: در سال جاری آیین جشن عاطفه‌ها در چارچوب این مهم همچون سال‌ها‌ی گذشته با تعامل و همکاری آموزش و پرورش، پایگاه‌های مقاومت بسیج، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به منظور کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار شد.

وی ابراز داشت: درآمد و عواید دریافتی از این جشن با همکاری آموزش و پرورش در حداقل بازه زمانی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت زیر پوشش کمیته امداد امام توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تویسرکان تعداد دانشجویان و دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام را 884 نفر اعلام کرد و گفت: نهاد امداد برای حمایت و یاری ‌کردن مددجویان در شهرستان با آغاز سال علم‌پژوهی لوازم‌التحریر، پوشاک، هزینه‌های دانش‌آموزان و دانشجویان را در پروسه یک ساله تأمین می‌کند.

وی در پایان گفت: تشکیل کلاس‌های تقویتی آموزشی در بخش‌های متفاوت برای رده‌های تحصیلی با هدف رشد و پیشرفت علمی و آشکار شدن نیروی خلاق یکی از سرفصل‌های برنامه‌های تدوینی امداد تویسرکان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول