اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

شجره طیبه صالحین تفکر افراد را نیکو می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در جلسه مشورتی برگزاری حلقه‌های صالحین گفت: شجره طیبه صالحین تفکر افراد را نیکو می‌کند.

شجره طیبه صالحین تفکر افراد را نیکو می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زراعی صبح امروز در جلسه مشورتی برگزاری حلقه‌های صالحین در بسیج فرهنگیان اظهار داشت: برای تربیت و تعالی روحی و معنوی انسان‌ها به این نشست‌های تربیتی، اخلاقی و بصیرتی نیاز داریم و باید بیش از پیش به این امر توجه و اهتمام شود.

وی با اشاره به آیات و روایات متعدد افزود: حلقه‌ها و نشست‌های مباحثه برای تبیین ارزش‌ها و شاخصه‌های دینی نقش فزاینده‌ای در تربیت روحی انسان‌ها دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار تصریح کرد: در نهایت ثمره و میوه برگزاری حلقه‌های صالحین به تفکر نیکوگرایانه در بین فرهنگیان و جوانان بسیجی ختم می‌شود و به افراد نیکو تبدیل خواهند شد.

در ادامه مسئول بسیج فرهنگیان بهار با تأکید بر تثبیت نشست‌های شجره طیبه صالحین در سال گذشته و جذب حداکثری در این حلقه‌ها ابراز کرد: باید مباحثات به سمتی پیش رود که از لحاظ محتوا و به روز بودن سرآمد باشیم.

مهدی ساعد در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: باید از مطالب کارآمد در این جلسات استفاده شود که این امر برعهده سرگروه‌های نشست‌های صالحین است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول