اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان:

74 هزار مورد بازرسی از بازار همدان انجام شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: امسال 74 هزار و 500 مورد بازرسی از بازار استان همدان انجام شد.

74 هزار مورد بازرسی از بازار همدان انجام شد

علیرضا شجاعی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار داشت: طی سال جاری 74 هزار و 500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و توزیعی استان همدان صورت گرفته است. 

وی ادامه داد: از این میزان 38 هزار و 600 بازرسی توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت و 26 هزار بازرسی توسط بازرسان مجامع امور صنفی انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: تعداد پرونده‌های متشکله از این بازرسی‌ها 5 هزار و 694 مورد بوده که اکثر آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شده و ارزش ریالی آنها معادل 44 میلیارد و 324 میلیون ریال بوده است.

وی ابراز داشت: بیشترین تخلف کشف شده از نظر ارزشی در این مدت در بخش خدمات عمومی 21 میلیارد و 312 میلیون ریال و در بخش نهاده‌های دامی با ارزش 6 میلیارد و 547 میلیون ریال بوده است.

شجاعی افزود: مواد لبنی شامل شیر، ماست، کره و پنیر با یک میلیارد و 846 میلیون ریال پرونده متشکله در رتبه بعدی قرار دارد.

وی ابراز داشت: مصالح ساختمانی نیز با یک میلیارد و 281 میلیون ریال از مهم‌ترین بخش‌هایی است که در این مدت مورد بازرسی قرار گرفته، پرونده‌های آن تشکیل، احکام صادر و جریمه‌ها نیز اعمال شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان، افزود: طی این مدت 3 هزار و 137 گزارش مردمی به ستاد 124 سازمان ارسال شده که پس از بررسی یک هزار و 581 مورد متخلف شناسایی شدند.

وی تأکید کرد: همچنین 395 گشت مشترک توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اداره دخانیات، نیروی انتظامی و اداره کل بهداشت انجام شده است.

شجاعی ابراز داشت: طی این مدت 408 مورد گزارش نیز توسط ناظران افتخاری سازمان دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و احتمال سوء استفاده برخی افراد از این فضا از تمام مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول