اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

بازرسی در بازار کهگیلویه شدت بگیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه خواستار شدت بازرسی‌ها در بازار شهر دهدشت برای جلوگیری از هرگونه تخلفی از جمله گرانفروشی شد.

بازرسی در بازار کهگیلویه شدت بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی صبح امروز در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: تنظیم بازار مجموعه‌ای از مقررات، سیاست‌ها و استراتژی‌هایی است که جهت حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با توجه به ابزار مناسب اقتصادی بین متغیرهای اصلی بازار اعمال می‌شود.

رئیس کمیته تنظیم بازار کهگیلویه خاطرنشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی دستگاه‌ها در خط مقدم کنترل بازار و مبارزه با گرانفروشی قرار دارند.

فرماندار کهگیلویه افزود: این امر ایجاب می‌کند که با دقت و تلاش بیشتر در انجام وظایف محوله بکوشند.

رضایی خاطرنشان کرد: با تلاش در کنترل بازار باید عرصه بر کسانی که قصد بر هم زدن تعادل بازار را دارند با جدیت هر چه تمام تنگ شود.

رئیس کمیته تنظیم بازار این شهرستان گفت: برای جلوگیری از گرانفروشی و هرگونه سوء استفاده در بازار توزیع شهرستان کهگیلویه بازرسی و نظارت شبانه‌روزی یک ضرورت است.

رضایی خاطرنشان کرد: با استقرار اکیپ‌های ثابت و سیار بازرسی شدت بیشتری بگیرد.

وی تاکید کرد: باید با اطلاع رسانی سامانه 124 را به مردم معرفی تا اطلاع لازم در زمینه گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم برچسب کالا به بازرسان گزارش شود.

فرماندار کهگیلویه ابراز داشت: رفتار منطقی مصرف‌کننده مانع از برخی سوء استفاده­ها در بازار می‌شود و نمی­گذارد اجحافی به مردم شود و در این صورت شایعاتی مبنی بر اینکه کالایی به اندازه کافی نیست هرگز شکل نخواهد گرفت.

رضایی با اشاره به هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در زمینه هدفمندسازی یارانه‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گرفته که تنظیم بازار نیز جزو مهم‌ترین اقدامات است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول