اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فجر کویر رفسنجان:

مهاجم حرفه‌ای بهترین استفاده را از موقعیت‌ها می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فجر کویر رفسنجان گفت: به نظر من یک مهاجم حرفه‌ای در فوتبال قدر کوچک‌ترین موقعیت‌ها را می‌داند و از آن بهترین استفاده را می‌کند.

مهاجم حرفه‌ای بهترین استفاده را از موقعیت‌ها می‌کند

مهدی نامجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان پیرامون شهرآورد فوتبال کرمان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، تیم ما در نیمه دوم بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشت و در نهایت با یک گل بازی دو تیم در این نیمه خاتمه یافت.

وی افزود: یکی از مسائلی که در این دیدار به تیم ما لطمه زد، غرور کاذب بازیکنان تیم بود، عده‌ای از بازیکنان ما بیشتر از آن چه که از مس نوین تصور داشتند از این تیم دیدند و به نظر من مس نوین باهوش‌تر از تیم ما بازی و در نهایت نتیجه لازم را کسب کرد.

نامجو در زمینه از دست رفتن فرصت‌ها توسط مهاجمان تیم در این دیدار گفت: به نظر من یک مهاجم حرفه‌ای در فوتبال قدر کوچک‌ترین موقعیت‌ها را می‌داند و از آن بهترین استفاده را می‌کند، بازیکنان ما حرفه‌ای نبودند و با استرس بیشتری نسبت به تیم نوین ضربات آخر را می‌زدند و این مسئله موجب شد، شالوده اصلی تیم به هم بریزد.

وی عنوان کرد: تیم فجر کویر طی هفته‌های آتی بازی‌های بهتری از خود ارائه می‌دهد و به عنوان تیم نخست از این گروه به مرحله بعد مسابقات صعود می‌کند، این باخت درس و تجربه بزرگی برای بازیکنان ما شد تا در مسابقات آتی با تصورات اشتباه گام به میدان نگذارند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول