اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌وبلوچستان:

8 سال دفاع مقدس اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان اثبات کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌‌وبلوچستان گفت: هشت سال دفاع مقدس، حقانیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان اثبات کرد.

8 سال دفاع مقدس اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار حمزه دهقان در مراسم وداع مردم شهیدپرور چابهار با مهمان گمنام آسمانی که عصر یکشنبه در محل سالن چند منظوره منطقه آزاد چابهار با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: جانفشانی و رشادت‌های جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، توانست اقتدار و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جامعه مستکبر جهانی اثبات کند.

وی افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام که توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به استان سیستان‌وبلوچستان اختصاص داده شده برای وداع به میان مردم شهرستان چابهار آورده شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌‌وبلوچستان ادامه داد: این شهید از رزمندگان لشکر 41 ثارلله است که در عملیات قدس پنج در منطقه عملیاتی هورالهویزه در سال 64 در سن 20 سالگی به شهادت رسیده است.

دهقان تصریح کرد: این شهید گمنام دو روز زودتر از تاریخ مصوب، با پیگیرهای صورت گرفته تحویل استان شد تا مردم شهیدپرور مردم شهرهای کنارک و چابهار در کنار جنازه این شهید گمنام، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرده و فضای جامعه از عطر این گل آسمانی معطر شود.

وی بیان کرد: استقبال بی‌نظیر و پرشور مسئولان و اقشار شیعه و سنی شهرستان‌های کنارک و چابهار از لحظه ورود این شهید گمنام به این شهرها به حدی پررنگ بود که این استقبال، خود حماسه‌ای ثبت شدنی در تاریخ این استان و به ویژه جنوب سیستان‌وبلوچستان خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌وبلوچستان اضافه کرد: امروز با توجه به شدت هجمه‌های فرهنگی که در قالب‌های مختلفی به جامعه جوان کشورمان تزریق می‌شود، حضور و لمس شهدا و ارزش‌هایی که به خاطر آن از جان خودشان گذشتند، می‌تواند در ابعاد مختلف و بدون کمترین هزینه‌ای سپر اعتقادی و ایمانی در مقابل ناتوهای فرهنگی و نرم‌افزاری آنها ایجاد کند.

دهقان اقتدار و نفوذ امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را نشأت گرفته از هشت سال دفاع مقدس ارزیابی کرد و گفت: امروز ایران به لطف آن حماسه‌آفرینی‌های ماندگار، به عنوان یک الگوی تمام عیار در منطقه و جامعه جهانی مطرح است.

وی یادآور شد: همزمانی مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید 20 ساله گمنام با شهادت جوان‌ترین امام ما، امام جوادالائمه (ع) نیز خود یکی دیگر از برکات الهی است که بر مردم این خطه از ایران اسلامی عنایت شده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول