اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

شهدای گمنام در لردگان تشییع می‎‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: دو تن از شهدای گمنام روز 23 مهرماه در بخش خانمیرزا این شهرستان تشییع و با حضور مردم انقلابی این شهر به خاک سپرده می‎شوند.

شهدای گمنام در لردگان تشییع می‎‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی بعدازظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی استقبال از شهدای گمنام در این شهرستان، اظهار داشت: در روز 23 مهر ماه کارکنان سپاه به همراه عموم  مردم انقلابی شهرستان لردگان به استقبال شهدا خواهند رفت.

وی با بیان اینکه وظایف کمیته‌های شش‌گانه به مسئول کمیته‌‎ها برای اجرا ابلاغ شده است، گفت: وظیفه سپاه در این کمیته اطلاع رسانی بود.

اسحاقی ادامه داد: دو تن از شهدای گمنام روز 23 مهرماه در بخش خانمیرزا و در روز 24 مهرماه در بخش فلارد و در بین راه مورد استقبال مردم دهستان ریگ خواهد گرفت.

فرمانده سپاه لردگان خاطرنشان کرد: شهدای گمنام روز 25 مهر ماه در پارک چشمه برم لردگان به خاک سپرده می‌شوند و بعد از نماز عصر مراسم وداع با شهدا در همان مکان برگزار می‎شود.

وی افزود: اگر خون‌های پاک شهدا نبود، امروز شاهد حاکمیت ارزش های دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی نبودیم.

اسحاقی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: برای زنده نگهداشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همه باید تلاش کنند، این فرهنگ به نسل‌های آینده انتقال یابد و برگزاری یادواره شهدا و تکریم خانواده شهدا از جمله راه‌های انتقال این فرهنگ با ارزش است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول