اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:

انتقال وصایای شهدا رسالت سنگین نسل امروز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: انتقال وصایا و سفارش شهدا به نسل‌های آینده رسالتی سنگین و تأمل‌ برانگیز است که نباید در به ثمر نشستن آن کوتاهی کرد.

انتقال وصایای شهدا رسالت سنگین نسل امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت عصر امروز در مراسم یادواره شهدای روستاهای خلخال اظهار داشت: دشمن زبون سعی می‌کند با هر حیله و نیرنگی بین ملت و نظام و همچنین مسئولان خدوم فاصله انداخته و یک نفاق و درگیری درونی ایجاد کند اما پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام پادزهر این حرکت هلاکت‌بار دشمن است.

وی تصریح کرد: بیش از سه دهه است که این انقلاب با قدرت و توان روی پای خود ایستاده و اجازه کوچک‌ترین تحرک و تعدی را در ساحه انقلاب اسلامی نداده است که بعد از این نیز این استقامت و پایداری ادامه می‌یابد.

خوشبخت برگزاری یادواره‌های شهدا را ضرورت و رسالت جامعه امروزی و پایبند به ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت توصیف کرد و افزود: هر چه قدر در این زمینه کوشش کنیم همچنان در رسیدن به نقطه آرمانی با تنگنا و مشکلاتی مواجه می‌شویم ولی تداوم راه امام و شهیدان ما را از عقبه‌ها و سختی‌های مختلف به راحتی عبور می‌دهد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس خواسته شهدا از ما حضور در جبهه‌های نبرد با دشمن بود امروز خواسته و انتظار آنها اطاعت محض از ولی امر مسلمین و خنثی کردن ترفند دشمن در سنگر تحریم‌های اقتصادی است.

وی اضافه کرد: همه ما با رعایت الگوی مصرف و توجه به تولید کیفی می‌توانیم از مشکلات و تنگناهای گرفتار در آن نجات پیدا کنیم و بار دیگر اندیشه خبیث دشمن را نابود کنیم.

به گزارش فارس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با برشمردن شاخصه‌های ممتاز جمهوری اسلامی ایران در حرکت استمرار و دائمی دفاع از حقوق ملت‌های مسلمان دیگر بیان کرد: این رفتار و شیوه حرکتی سبب شده است تا ایران اسلامی امروز در صدر توجه همگان قرار گیرد.

خوشبخت در پایان سخنان خود یادآور شد: آنچه که امروز اسباب غرور ایران را فراهم کرده است دوراندیشی و درایت امور است که سبب شده تمام فتنه‌ها و توطئه‌های نظام استکباری نقش بر آب شده و خنثی شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول