اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خبر داد

تشیع پیکر پنج شهید دفاع مقدس در اصفهان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از تشیع پیکر پنج شهید دفاع مقدس همزمان با شهادت امام محمد تقی(ع) در سه شنبه هفته آینده 25 مهرماه خبر داد.

تشیع پیکر پنج شهید دفاع مقدس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی فداء پیش‌ازظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت اعزام راهیان نور بسیج دانش آموزی و درس آمادگی دفاعی صورت گرفت، اظهار کرد: تشیع جنازه پنج شهید دفاع مقدس با هماهنگی به عمل آمده سه شنبه هفته آینده همزمان با شهادت امام محمد تقی(ع) تشیع می‌شود.

وی افزود: دو تن از این شهدا گمنام و سه تن دیگر شناسایی شده‌اند که در شهرستان دهاقان، تیران و کرون و اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: دو تن از این شهدا از آزادگان اردوگاه‌های عراقی هستند که به درجه شهادت رسیده و سه نفر دیگر توسط کمیته جستجو مفقودان کشف شده است.

وی در مورد برگزاری این مراسم گفت: سه شنبه هفته آینده این شهدا از فلکه فیض اصفهان به سمت گلستان شهدا تشیع و طی مراسمی در خیمه شهدا به خاک سپرده و بقیه به شهرستان‌های مربوطه اعزام می‌شوند.

فدا در ادامه صحبت‌های خود به اعزام دانش آموزان به راهیان نور اشاره کرد و افزود: امسال برای سه سال پیاپی است که بر اساس طرح تحول آموزش دفاعی به این مناطق، دانش آموز اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور با اعزام در سال حدود 2 میلیون نفر همین راهیان نور است، تصریح کرد: 50 درصد اعزامی‌های به مناطق عملیاتی و راهیان نور دانش آموزان هستند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اظهار کرد: اولویت اعزام امسال با دانش‌آموزان دختر است که در اردوگاه شهدای مسعودیان و باکری مستقر می‌شوند.

وی همچنین از پوشش بیمه دانش آموزی و وسیله نقلیه مطمئن برای اعزام به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: تدارکات لازم برای دکتریار و پزشک نیز دیده شده است.

فداء مدت سفر این کاروان‌ها را 72 ساعت عنوان کرد و افزود: در روز نخست اعزام پس از جلسه توجیه، بازدید از مناطق عملیاتی، توضیح توسط روحانیون، نقل بیان خاطرات دفاع مقدس، نقش استان اصفهان و چگونگی عملیات‌ها را داریم.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات این سفر الگوپذیری عملی با توجه به شعار امسال و توجه به اقتصاد مقاومتی و عدم اتکا به دانش خارجی در ابعاد مختلف است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول