اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

برترین‌های پارک فناوری پردیس در حوزه‌های مختلف تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های پارک فناوری پردیس در حوزه‌های مختلف در مراسمی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تجلیل شدند.

برترین‌های پارک فناوری پردیس در حوزه‌های مختلف تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، برگزاری جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس یکی از مهم‏ترین برنامه‏‌های جانبی دهمین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس بود که عصر امروز با حضور نسرین سلطان‏خواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و نایب رئیس پارک فناوری پردیس انجام شد.

جشنواره انتخاب برترین‌های پارک فناوری پردیس به منظور تجلیل از شرکت‏های دانش‌‏بنیان برتر که در طول یک سال اخیر در این پارک فعالیت شایسته‌‏ای داشته‏‌اند، برگزار شد.

مدیر ارتباطات و بین‌الملل پارک فناوری پردیس و دبیر دهمین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس در حاشیه آیین برپایی این جشنواره بسیار مهم اظهار داشت: شرکت‏های دانش‏‌بنیان بدنه اصلی فعالیت در پارک فناوری پردیس را تشکیل می‏دهند و همه ساله شاهد دستاوردهای مطلوبی هستیم که حاصل فعالیت‏های شبانه‏‌روزی اعضای آنهاست.

امین‌رضا خالقیان اضافه کرد: به همین منظور، انتخاب برترین واحدهای فناوری که در طول سال فعالیت مناسبی داشته‏‌اند و در عین حال، عضو پارک فناوری پردیس نیز هستند در دستور کار برگزاری دهمین اجلاس سالانه این پارک قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین راستا شرکت‏های فناور و دانش‌‏بنیان برتر حوزه‌های مختلف مرتبط با فناوری مورد تجلیل قرار گرفتند و این اقدام در پنج دوره اخیر این اجلاس نیز انجام پذیرفته است.

مدیر ارتباطات و بین‌الملل پارک فناوری پردیس در بخش دیگری گفت: امسال سعی شد تا با انتخاب شرکت‌های دانش‌‏بنیان و فناور برتر در حوزه‌های مختلف فعالیتی، انگیزه بیشتری برای رشد اقدامات و مطالعات آنها به مجموعه تزریق شود.

به گزارش فارس، پارک فناوری پردیس به عنوان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین پارک فناوری به مراکز علمی، سیاسی و اقتصادی کشور در شاهراه اصلی فیبر نوری جنوب شمال و مراکز تحقیقاتی، علمی و دانشگاهی معتبر بین‌المللی موقعیتی ممتاز و منحصر به فرد برای تجاری‌سازی نتایج تحقیقات و تحقق ارتباط بخش‌های تحقیقاتی، تولیدی و خدماتی در منطقه خاورمیانه و کشورهای و اکو دارد.

این پارک قادر است زمینه رشد شرکت‌های متکی بر دانش و نوآوری را از طریق ارائه خدمات با ارزش افزوده بالا به وسیله تقویت قدرت رقابت شرکت‏ها، مراکز رشد، فرایندهای زایشی و نیروی کارآمد و متخصص فراهم آورد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول