اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور معاون پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

علی فضلوی مسئول راه‎اندازی پارک علمی فناوری گلستان شد

خبرگزاری فارس: حکم ماموریت علی فضلوی به عنوان مسئول راه‎اندازی پارک علمی فناوری گلستان با حضور مشاور معاون پژوهش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری به وی داده شد.

علی فضلوی مسئول راه‎اندازی پارک علمی فناوری گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مشاور معاون پژوهش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری عصر امروز در مراسم معارفه مسئول راه‎اندازی پارک علمی و فناوری گلستان ضمن قدردانی از تلاش‎های عبدالحمید حدیدی مسئول سابق راه‎اندازی پارک علمی فناوری گلستان اظهار داشت: راه‎اندازی پارک علمی فناوری با سیستم‌خواهی و نه خودخواهی انجام خواهد شد که امیدواریم زمینه رشد و شکوفایی در این استان را رقم بزند.

وی با تاکید بر اینکه پارک علمی فناوری در گلستان باید خیلی زود رسمی شود تصریح کرد: این طرح باید تبدیل به طرحی شود که با ساختار فعلی علمی و فناوری سازگاری داشته باشد که ان‌شاءالله در کارگروه و کمیته تخصصی علمی و فناوری مجوز بگیرد.

علی‌جبار رشیدی متذکر شد: با توجه به برنامه توسعه استان و آمایش سرزمینی و توانمندی‎های گلستان لازم است تا همه مسئولان برای اجرای این پارک، همکاری مناسبی داشته باشند تا شاهد تسریع در این امر مهم در استان باشیم.

مشاور معاون پژوهش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری از رؤسای دانشگاه‎های استان خواست تا از پارک علمی و فناوری و توسعه آن غافل نشوند و استانداری نیز در این زمینه حمایت ویژه را داشته باشد.

رشیدی یادآور شد: هر چه در تسریع پارک علمی فناوری گلستان وقت، زمان و هزینه‎ای صورت بگیرد مسلما به نفع مردم خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد استان گلستان با داشتن قابلیت‎های فراوان روزی بتواند از نفرات اول شرکت‎های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی، صنایع غذایی، آبزیان، شیلات، تجارت حرفه‎ای بین‎المللی فناوری که گلستان مستعد آن است، برخوردار شود.

مشاور معاون پژوهش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری اظهار داشت: گلستان به دلیل اینکه درگاه و دریچه ورود به سایر مناطق و کشورهاست، می‎تواند علاوه بر داشتن موقعیت‎های خوبی که دارد با دارا بودن پارک علمی فناوری جایگاه بهتری را کسب کند.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی به عبدالحمید حدیدی مسئول سابق راه‎اندازی پارک علمی فناوری گلستان قدردانی کرد و لوح ماموریت نیز به علی فضلوی مسئول راه‎اندازی پارک علمی فناوری گلستان تحویل داده شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول