اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور خبر داد

سرمایه‏‌گذاری 280 میلیارد تومانی در پارک فناوری پردیس

خبرگزاری فارس: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و نایب رئیس پارک فناوری پردیس از سرمایه‏‌گذاری 280 میلیارد تومانی در پارک فناوری پردیس در سال‏های اخیر خبر داد.

سرمایه‏‌گذاری 280 میلیارد تومانی در پارک فناوری پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نسرین سلطان‏خواه عصر یکشنبه در دهمین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس اظهار داشت: سرمایه‌‏گذاری خوبی در این سال‏ها در مجموعه پارک فناوری پردیس انجام شده و این میزان توجه به حوزه علم و فناوری قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: دولت به تنهایی بیش از 20 میلیارد تومان در 10 سال گذشته برای تقویت و رشد فعالیت‏ها در پارک فناوری پردیس اعتبار اختصاص داده و این امر نشان‏دهنده اوج توجه به تقویت فعالیت‏های علمی و فناوری در پارک فناوری پردیس است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اضافه کرد: در همین مدت، شرکت‏های دانش‌‏بنیان بسیاری در مجموعه پارک فناوری پردیس فعالیت‏های علمی خود را آغاز کرده‏اند و با استقبالی که صورت گرفته، بیش از 250 میلیارد تومان نیز از سوی این شرکت‏ها در این پارک سرمایه‏‌گذاری شده است.

سلطان‏خواه بیان کرد: علاوه بر همه اینها، حدود 10 میلیارد تومان سرمایه‌‏گذاری نیز از سوی بخش خصوصی و صاحبان صنایع در پارک فناوری پردیس انجام شده است تا این پارک بتواند به سرعت در مسیر تحقیق و توسعه گام بردارد و نتایج علمی خوبی از برنامه‏‌ها حاصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پارک فناوری پردیس که در حقیقت جزو یکی از قدیمی‏‌ترین پارک‏های علم و فناوری در ایران اسلامی محسوب می‏شود، در این سال‏ها به خوبی توانسته است جایگاه خود را در عرصه علم و فناوری پیدا کند و برنامه‌‏های خوبی به همت مسئولان در پارک علم و فناوری پردیس اجرایی شده است.

نایب رئیس پارک فناوری پردیس اظهار داشت: دهمین اجلاس سالانه این پارک در حالی با حضور مسئولان ارشد کشور، شماری از محققان و پژوهشگران و استادان دانشگاه برگزار می‏شود که در برهه کنونی به طور عینی شاهد بلوغ پارک فناوری پردیس هستیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول